וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלמה צורף: ”ניצחון כזה זה מסאג’ למוח”

27.9.2008 / 10:52

גם שלמה צורף התרשם מהעקביות שהציג דודי סלע שעלה לגמר טורניר בייג’ינג. סלע: ”לא שיחקתי כמו בימים האחרונים, אבל כיף להגיע לגמר”

דודי סלע חגג הבוקר (שבת) את ההישג הגדול ביותר בקריירה שלו כשגבר על ריינר שוטלר הגרמני 3:6, 3:6 ועלה לגמר טורניר בייג'ינג. הניצחון על הגרמני הוותיק הצטרף להדחות המפתיעות של דויד פרר וטומי רוברדו, והפך את סלע לשם החם בסבב ה-ATP. כעת מחכה סלע לדעת את מי יפגוש בגמר כשבחצי הגמר השני יתמודדו מאוחר יותר אנדי רודיק ויורגן פאו.

בסיום המשחק אמר סלע: "ההרגשה מעולה. אני מאוד שמח שאני בגמר הראשון שלי ב-ATP. הייתי מאוד לחוץ היום ולא שיחקתי כמו בימים האחרונים, אבל כיף להגיע לגמר. תודה לכל התומכים, אוהב אותכם".

"דודי נלחם מהנקודה הראשונה ויצא מהר מהלחץ. בנקודת החשובות הוא ניצל את הצ'אנסים שלו", אמר יואב שב, מאמנו של סלע שנמצא איתו בבייג'ינג. לשאלה איך מרגיש סלע והאם הוא מפנים שהוא עולה מחר לגמר ATP, אמר: "ברור שיש אצלו התרגשות. זה גמר ראשון בטורניר גדול, אבל אני מאמין שחמש דקות אחרי שהמשחק יתחיל, זה יהיה בסדר, כמו היום. הוא מרגיש מצוין, יש לו הרבה ביטחון, גביע הדיוויס והקהל עשו עבודה טובה עבורו וגם יורם מנחם, מאמן הכושר". לשאלה כיצד יחגגו, אמר: "אנחנו לא חוגגים אף פעם לפני שהטורניר מסתיים".

מאמנו שלמה צורף היה נרגש לא פחות: "זה ההישג הכי טוב שהיה לדודי עד עכשיו בקריירה, אבל ההישג הכי חשוב זה שהוא שמר על רצף ניצחונות, כי זו עליית מדרגה. מה שניצח לדודי את המשחק היו חבטות ההעברה. ברגע ששוטלר איבד את הביטחון ברשת מהקו האחורי, לא היה לו מה למכור. למרות שהסרב של דודי לא היה טוב היום ועמד על 50 אחוז, הוא התעלה ונמנע מלעשות דאבלים".

על הקרב הצפוי מחר מול רודיק אמר: "לרודיק יש אובר פאוור בסרב וזו פעם ראשונה שהוא משחק מול שחקן כזה. לכן קשה לדעת מה יהיה".

על הציפיות מסלע לקראת הגמר ולקראת המשך הטורניר: "אני מדבר עם דודי וזה מרגיש מצויין עבורו. כל ניצחון כזה זה מסאג' למוח. הניצחונות האלה גורמים לו להאמין שהוא יכול לשחק ברמות האלה והם אמורים לתת לו מוטיבציה ללכת ולהשתפר, כי יש לו הרבה מה לשפר. השאיפה שלי שהוא יגיע למקום 30 בעולם וישמור על יציבות במקום הזה לאורך כמה שנים. הוא יעשה את זה רק אם הוא יעבוד קשה".

על ההשוואה שהחלה לעמוס מנסדורף, אמר: "הם דומים בכישרון ולדודי יש כישרון לא פחות מעמוס, אבל עמוס ידע כל הזמן לעבוד ולהשתפר וזה מה שהוא צריך להפנים מהניצחונות האלה. שחר פאר למשל הייתה 15 בעולם ואמרתי כל הזמן שהיא צריכה לשפר את הסרב. בסוף אומרים לי היום שאני צודק".

  • עוד באותו נושא:
  • דודי סלע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully