וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שובה של סן פרנסיסקו?

27.9.2008 / 12:58

הניינרס ינסו להשיג ניצחון שלישי ברציפות בניו אורלינס ולבסס מעמד ב-NFC מערב. גרין ביי בטמפה ביי, דאלאס מארחת את וושינגטון

שיחת השבוע ב-NFL הייתה חילופי השלטון ב-AFC. אחרי שבע שנות שליטה של הפטריוטס והקולטס, נדמה ששתי הממלכות בדרך לנפילה, אם כי (כמו תמיד בליגה המוטרפת הזו) עדיין קשה לומר בוודאות. בכל מקרה, הן יהיו שתיים מתוך שש הקבוצות שיוצאות לשבוע הראשון שבו יש חופש ב-NFL העונה, זמן טוב לחשוב.

זמן טוב גם בשביל המדור לחשוב איך הוא מתקן את עוולות ההימורים המסכנים שלו. 7 מ-16 בשבוע שעבר ורק 22 מ-46 בסך הכל מציבים אותנו מתחת ל-50 אחוז. לא נורא, השבוע יש רק 13 משחקים, זאת אומרת שלושה פחות לטעות בהם.

מה מכינות לנו הרשתות?

METV

20:00: טמפה ביי - גרין ביי

23:15: דאלאס - וושינגטון

FOX

20:00: טנסי - מינסוטה

ESPN

3:15, בין ראשון לשני: שיקגו - פילדלפיה

3:30, בין שני לשלישי: פיטסבורג - בולטימור

ההזדמנות האחרונה של הנציגות מאוהיו (שעה ראשית: 20:00)

סינסינטי (3:0) - קליבלנד (3:0)

למרות שההערכות היו ששתי הקבוצות לא ידברו יותר מדי חזק השנה, לא רבים חשבו שהן יגיעו לדרבי של אוהיו כשבחיקן 0 ניצחונות בשישה משחקים. הצרות של סינסינטי לא נגמרות רק במאזן רע, אלא גם בעובדה שקרסון פאלמר פצוע במרפק, למרות שיפתח במשחק. גם קליבלנד בבעיית קוורטרבק, כשדרק אנדרסון יקבל הזדמנות אחרונה להוכיח שהוא ראוי לפתוח. אם ייכשל, צפו לראות במשחק הבא את בריידי קווין. התופס דאנטה סטולוורת' בחוץ בגלל פציעה בשריר הירך.

התחזית: ניצחון לבראונס


טמפה ביי (1:2) - גרין ביי (1:2)

בריאן גריסי רשם משחק גדול בשבוע שעבר, כולל קאמבק מבריק ודרייב ניצחון מענג בשיקגו. הבאקנירס היו מעודדים מהניצחון שהעלה אותם למאזן חיובי, אבל מותו של העולל של מאט בריאנט, הבועט שהבקיע את כדור הניצחון בסולג'רספילד, גרם להמשך שבוע עצוב יותר, ובריאנט עדיין בסימן שאלה למשחק. גריסי ימשיך, כמובן, לקבל את המפתחות, כשג'ואי גאלוויי שוב לא יעמוד לרשותו בגלל פציעה ברגל. בגרין ביי ינסה ארון רוג'רס למסור לטאצ'דאון, מה שלא הצליח לעשות במשחק הביתי מול דאלאס.

התחזית: הבאקנירס לא ייכשלו בבית. ניצחון לטמפה ביי


קרוליינה (1:2) - אטלנטה (1:2)

בשבוע שעבר כבר הובילו הפנתרים 0:10 במטרודום, אבל נכנעו ליכולת הגנתית מופלאה של הוייקינגס ורשמו הפסד ראשון העונה. אטלנטה ניצחה את נמושות הליגה, דטרויט וקנזס סיטי, והתחושה היא שלפאלקונס אין מספיק כלים כדי להתמודד עם קבוצה לגיטימית בליגה. מאט ריאן ינסה להצליח בשארלוט לאחר כישלון התקפי במשחק החוץ הקודם בטמפה ביי.

התחזית: על פניו, הבאנקר של השבוע. ניצחון לפנת'רס


ג'קסונוויל (2:1) - יוסטון (2:0)

ג'וש סקובי הציל, למעשה, את העונה של ג'קסונוויל עם בעיטת הניצחון באינדיאנפוליס, שכן לו החמיץ היו הג'אגוארס צונחים ל-3:0, עמדה שממנה קשה לצאת. יוסטון עלולה בהחלט להיקלע למאזן הזה, אבל לזכותה עומדת העובדה שמתוך ארבעת המפגשים האחרונים עם הג'אגוארס היא ניצחה בשלושה.

התחזית: ניצחון לג'קסונוויל, בכל זאת

נולן, תשכנע אותנו

ניו אורלינס (2:1) - סן פרנסיסקו (1:2)

בשביל לזכות ב-NFC מערב לא צריך להיות גדול, מספיק לשחק ממוצע, ואחרי שאריזונה נוצחה בשבוע שעבר, מצאו את עצמם הניינרס חולקים איתה את המאזן הטוב בבית. אבל, חשוב לציין, עברו רק שלושה מחזורים וסן פרנסיסקו לא פגשה את יריבות העילית בליגה עד כה. לג'יי טי או'סליבן והחברים מצפה מבחן שאם יעברו אותו, יוכלו להתחיל להתקבע בתודעה כסינדרלה. הסיינטס ניצחו במשחק הפתיחה רק כדי להפסיד שני משחקי חוץ, בוושינגטון ובדנבר, איבדו גם את ג'רמי שוקי בגלל פציעה במפשעה השבוע וחייבים לנצח כדי למנוע לחץ מיותר משון פייטון, שאמנם היה מאמן העונה ב-2006 אבל מאז רק רשם נסיגה.

התחזית: מאחורי כותרת בומבסטית, גם אם היא מציבה סימן שאלה, צריך לעמוד. ניצחון לניינרס


קנזס סיטי (3:0) - דנבר (0:3)

אחרי שני מותחנים ביתיים יוצאים הברונקוס לשחק בחוץ. אחת הבעיות של מייק שנאהאן בשנים האחרונות הייתה לשמור את שחקניו על מתח גבוה במפגשים עם יריבות נחותות מהם, והו, כמה שהצ'יפס הם יריבה נחותה. קנזס סיטי חטפה מפלה באטלנטה, והרמן אדוארדס, שראה שטיילר ת'יגפן הוא לא בדיוק הפיתרון, יציב שוב בעמדת הקוורטרבק את דיימון היוארד.

התחזית: למרות שב"ארוהד" לא ליקקו הברונקוס דבש מעולם, הפעם הם לא אמורים להתקשות. לא אמורים, אמרנו. ניצחון לדנבר


ניו יורק ג'טס (2:1) - אריזונה (1:2)

הקרדינלס ביקרו בשבוע שעבר בלנדובר וגילו שהמציאות בחוץ שונה קצת מזו של ה-NFC מערב. הג'טס הבינו סופית בסן דייגו שכדי לנצל את הדעיכה של ניו אינגלנד ולהאפיל על בפאלו, צריך שברט פארב ילמד קצת יותר את ספר התרגילים של הקבוצה, כי כרגע הם לא רואים עין בעין. קורט וורנר מקווה להזין את לארי פיצג'רלד ואנקואן בולדין בכדורים ארוכים, אלא שסערות סוף השבוע המתוכננות בחוף המזרחי עלולות לשבש לו את התוכניות.

התחזית: בלי יותר מדי נקודות, עם ניצחון לג'טס


טנסי (0:3) - מינסוטה (2:1)

קרי קולינס יפתח כקוורטרבק בטייטנס וגאס פררוט יעשה זאת בוייקינגס, כשלשתי הקבוצות ברור שלא אלה הקברניטים האידיאליים לנווט את הספינה. אמה מה? ההגנות מדברות עד עכשיו בגדול, כשהויקינגים שיבשו לחלוטין בשבוע שעבר את המשחק של ג'ייק דלהום וקרוליינה והטיטאנים אימללו את מאט שאוב ב-12:31 על יוסטון. טנסי מעולם לא פתחה במאזן 0:4.

התחזית: קשה לסמוך על גאס פררוט בחוץ. ניצחון לטייטאנס

לנער את אדומי העור (שעה ראשית: 23:05-23:15)

דאלאס (0:3) - וושינגטון (1:2)

במשחק הסאנדיי נייט בגרין ביי הוכיחו שוב הקאובויס שהם הטים טו ביט בליגה העונה. דאלאס נראתה טוב משני צידי הכדור, וכרגע היא נמצאת במקום הראשון בכל דירוגי הכח. הרדסקינס נראו חסרי מושג במחזור הפתיחה, ואז הגיעו שני ניצחונות ביתיים נאים על ניו אורלינס ועל אריזונה. דאלאס שולטת ביד רמה בסדרה, עם מאזן של 2-36-56, ותנסה לנצל את חסרונו של ג'ייסון טיילור, שהוחש בשבוע שעבר לבית החולים בגלל פציעה חמורה בקרסול.

התחזית: ניצחון לקאובויס


אוקלנד (2:1) - סן דייגו (2:1)

שבוע סוער עבר על ליין קיפין, מאמן הריידרס, שהעז להשמיע ביקורת מרומזת על הבוס אל דייויס והעמיד את המשרה שלו בסכנה. בינתיים, על המגרש עשה קיפין עבודה לא רעה בשבועיים האחרונים, כשרק קאמבק מזהיר של טרנט אדוארדס מנע מאוקלנד ניצחון מפתיע בבפאלו. אוקלנד תריץ הרבה את הכדור, גם כשדארן מקפאדן הפצוע לא בשיא כושרו. ממול, הצ'ארג'רס יבואו מעודדים מהניצחון על הג'טס, כשגם לדניאן טומלינסון נראה במצב בריאותי משופר במהלך השבוע.

התחזית: סן דייגו


סט. לואיס (3:0) - בפאלו (0:3)

טרנט גרין. האיש שב"זכות" הפציעה שלו קמה שושלת בסט. לואיס ב-1999 חוזר לפתוח במדים הצהובים-כחולים של הראמס. למאמן סקוט ליינהאן נמאס מחוסר התפוקה של מארק בולג'ר, והקוורטרבק בן ה-38 נקרא להציל את המולדת. הבילס ניצלו מהפסד ביתי לאוקלנד וגם בלי התופס הפצוע רוסקו פאריש, מגיבורי השבוע שעבר, נראים כמו קבוצה טובה בהרבה.

התחזית: ניצחון, אם כי מותח, לבפאלו

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

בלי ווסטברוק, בלי פארקר

שיקגו (2:1) - פילדלפיה (1:2) - בין ראשון לשני, 3:15

הגנת האיגלס עשתה בית ספר לקו הקדמי של פיטסבורג בשבוע שעבר, והגיעה פעם אחר פעם לבן רות'לסברגר. זה סימן מאוד לא מעודד לקייל אורטון, שמתקשה גם מול הגנות פחות טובות. אבל בצד ההתקפי אין לנשרים יותר מדי סיבות לחייך, כי דונובן מקנאב עדיין סובל מהמכה הקשה שספג בחזהו בשבוע שעבר וגם בריאן ווסטברוק (קרסול) בסימן שאלה למשחק. התופס ברנדון לויד ומחזיר הבעיטות דווין הסטר גם הם בסימן שאלה מהצד של שיקגו.

התחזית: קרב חפירות וניצחון לאיגלס


פיטסבורג (1:2) - בולטימור (0:2) - בין שני לשלישי, 3:30

כל עצם בגוף של בן רות'לסברגר כאבה לו כשהתהפך בשנתו. ביג בן לא הפסיק לאכול את הדשא של "לינקולן פייננשל" בפילדלפיה בשבוע שעבר, אבל הוא, לפחות, אמור לשחק. מי שבאופן ודאי לא יראה מגרש השבוע הוא ווילי פארקר, ורשארד מנדנהול הצעיר יקבל הזדמנות לשאת כדור מול הגנת הריצה הטובה בליגה. בולטימור תסתמך על ג'ו פלאקו בעמדת הקוורטרבק ועל ההגנה הנבונה שלה.

התחזית: ניצחון לסטילרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully