וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבא בתור: ריינר שוטלר

26.9.2008 / 19:42

דודי סלע יתמודד מול הטניסאי הגרמני בחצי גמר טורניר בייג'ינג (שבת, 9:00 בבוקר, ספורט 1) במשחק שיוכל לסדר לו גמר ראשון בסבב

אחרי 48 השעות החלומיות, שבהן הצליח הטניסאי הישראלי הבכיר להדיח את הטניסאים מספר 2 ו-4 מספרד, ינסה דודי סלע להשיג את הגמר הראשון שלו בסבב המקצועני. סלע יתמודד ב-9:00 בבוקר שעון ישראל (שידור ישיר בספורט 1) נגד ריינר שוטלר הגרמני, ובכל מקרה - זה כבר השלב הגבוה ביותר שאליו הגיע סלע בסבב המקצועני.

קצת לפני שנקבע יריבו של סלע בחצי הגמר, מקורביו היו בטוחים שזה יהיה רישאר גאסקה, אלא שהצרפתי המדורג 12 בעולם הפסיד ברבע הגמר לשוטלר 4:6, 6:3, 6:4.

אז עד כמה רציני יריבו הבא של סלע? ריינר שוטלר אמנם מדורג כיום במקום ה-35 בעולם, אבל ספק אם הוא פחות מסוכן מפרר או רוברדו, ולראיה ההישג המרשים שלו בטורניר. שוטלר בן ה-32 הגיע בשיאו למקום החמישי בעולם, כשההישג הטוב ביותר שלו היה גמר באליפות אוסטרליה הפתוחה ב-2003. לקראת עונת 2007 הוא הידרדר, וסדרת אכזבות בסבב הוציאה אותו מחוץ לטופ 100 של הדירוג העולמי. שוטלר מצא את עצמו מנסה להשיג נקודות בטורנירי צ'לנג'ר ואחרי שנתיים אפורות הוא הצליח לחזור לעצמו העונה.

את 2008 שוטלר פתח טוב, ואחרי שהשיג חצי גמר על החימר בדרזדן, הוא הדהים בווימבלדון וגם שם הגיע עד לחצי הגמר. מי שהדיח אותו בשלב הזה היה רפאל נדאל, אבל שוטלר עשה את שלו וזינק על המקפצה, שהחזירה אותו למקום מכובד בדירוג.

כמו דודי סלע, גם שוטלר מעדיף את המשטחים הקשים והחבטה היותר מסוכנת שלו היא הבק-הנד. שני הטניסאים מעולם לא נפגשו בסבב.

  • עוד באותו נושא:
  • דודי סלע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully