וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי קביליו יפו בדרך הנכונה

26.9.2008 / 17:42

הקבוצה המתחדשת גברה על המועמדת לעלייה לליגה ב', קרית אונו, 0:1 משער של שמעון וקנין בדקה ה-67. הפועל יהוד של מזרחי הפסידה

מכבי קביליו יפו לומדת עד כמה קשה ליגה ג'. עם פתיחת עונה חלומית וניצחון במחזור הראשון 0:5 על בית"ר עזרא יצאה הקבוצה המתחדשת מיפו למשחק חוץ מול אחת המועמדות להעפיל בסיום העונה לליגה ב', הפועל קרית אונו, וניצחה 0:1 שהשאיר אותה עם מאזן מושלם לאחר שני מחזורים.

יוסי אבוקסיס וחבריו היו דומיננטיים יותר במחצית הראשונה אך לא מצאו את השער. במחצית השנייה יפו המשיכה ללחוץ על השער של חן ראובן מקרית אונו ובסופו של דבר בדקה ה-67 התקפה שהחלה עם אבוקסיס הסתיימה עם כדור ברשת של שמעון וקנין. יפו הצליחה לשמור על היתרון והגיעה לעוד מספר מצבים למול ההתקפות האנמיות של קרית אונו עד שהשיגה את הניצחון למול כ-600 צופים שהגיעו למגרש בקרית אונו. במחזור הבא תתמודד יפו בבית מול הפועל רמלה, אחת הקבוצות החלשות בליגה.

הפועל עירוני יהוד, הקבוצה אותה מדריך אלון מזרחי, רשמה הפסד ראשון העונה 2:1 להפועל קרית שלום. את שני השערים לקרית שלום כבש כוכב העבר, יניב עופרי. בני שפי יהוד אספה ניצחון שני כשהכניעה 2:7 את בית"ר עזרא וכעת צועדת בראש הטבלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully