וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאידמק: "שבית"ר תיקח דאבל, ושאני אהיה ראש עיריית ירושלים"

אסף שקד

26.9.2008 / 18:16

הבעלים הרים כוסית בטקס לקראת השנה החדשה, וניסה להכניע את קאלה, ללא הועיל. קורנפיין: "מאחל לבית"ר שקט, השנה הכול יהיה בסדר"

בית"ר ירושלים ערכה ביום שישי אחר הצהריים טקס הרמת הכוסית לכבוד השנה החדשה. כבכל שנה הגיעה הקבוצה בהרכב מלא לבית וגן כשגם הבעלים ארקדי גאידמק ניצל את ההזדמנות ונשא דברים בפני הקהל שהגיע ושחקני הקבוצה.

"רציתי לאחל שנה טובה ומתוקה לבית"ר ולעיר ירושלים", אמר גאידמק. "אני עם בית"ר כבר שלוש שנים ועכשיו אני רץ לבחירות לראשות העיר. אני מאחל לבית"ר שתהיה אלופה וגם תיקח את הגביע השנה. לעצמי אני מאחל שבשנה הבאה אני אהיה ראש עיריית ירושלים".

כשנשאל מה יהיה עתידה של הקבוצה במידה וייבחר לראש העיר, ענה הבעלים בחיוך: "האחריות על הקבוצה תעבור לקבוצת בת אצל אחד מעורכי הדין שלי כפי שאני עושה בעסקים אחרים. אני אמשיך להגיע ורוצה לאחל שנה טובה לבית"ר עד גיל 120".

לאחר מכאן אמר היו"ר איציק קורנפיין: "מה שאני מאחל לבית"ר זה שיהיה השנה שקט. אנחנו רוצים שיתנו לשחקנים שלנו לעבוד ולשחק". לאחר מכן התייחס קורנפיין לעתידה של הקבוצה לאור השמועות על עזיבה של גאידמק: "אף אחד לא שואל את יעקב שחר או אלכס שניידר אם הם יהיו בקבוצות שלהם בשנה הבאה. לגבי העונה, כל הכסף הופקד ואנחנו רגועים מאוד. כבר שלוש שנים ששחקני בית"ר וכל חברי המועדון מקבלים ב-15 לחודש משכורת. אף פעם לא הייתה בעיה וגם השנה לא תהיה. השחקנים יודעים את זה, אני וארקדי דיברנו איתם. השחקנים לא מוטרדים. בשנה הזאת אני יכול להבטיח שהכל יהיה בסדר".

לאחר מכן התייחס היושב ראש למשחק הקרוב מול מכבי חיפה: "המשחקים מולה תמיד חשובים. המשחק חשוב קודם כל בגלל הנקודות, אנחנו בבית ורוצים לנצח את המשחק. יש לנו להדביק פער וזה בהחלט משחק חשוב, תהיה אווירה נהדרת עם הרבה קהל, אנחנו רוצים להתחיל את השנה הקרובה עם ניצחון ומשחק טוב ביום ראשון".

לאחר הרמת הכוסית, התפנה גאידמק לדו קרב בעיטות עונשין מול לא אחר מאשר שוער הקבוצה טברטקו קאלה שנכנס לשער עם בגדים אזרחיים. גאידמק, שראה בתחילת השבוע את אהוד אולמרט מנסה לכבוש שער במגרש בקריית שמונה, ניסה לחקות את ראש הממשלה לשעבר, אך לא הצליח. שלוש הבעיטות שבעט נבעטו ישר לרגליו של קאלה שלא נזקק לכישורים מיוחדים על מנת למנוע מהכדור לפגוש את הרשת. גאידמק המשועשע אמר לשוער לאחר בעיטות העונשין: "הרווחת חוזה גם לעונה הבאה".

מלבד שחקני הקבוצה הבוגרת והצוות המקצועי הגיעו כל עובדי המועדון להרמת הכוסית כולל אנשי מחלקת הנוער. גיא עזורי, שבמשך שנים היה דמות קבועה בהרמות הכוסית לא נכח, אך שחקני עבר כדוגמת סרגיי טרטיאק וז'אן טלסניקוב היה ניתן לראות רגע לפני שערכו אימון לקבוצת הנוער שיצאה בצהריים לקריית שמונה לקראת משחק הליגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully