וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פ"ת-הכח עמידר: שחקן המריבה יישב ביציע

הקבוצות סיכמו שדידי אונגר לא ייקח חלק במשחק ביניהן. דודו דהאן מרוצה מהחיזוק שעשה: "הפכנו מקבוצה טובה לטובה מאוד"

אחרי המתיחות בתחילת השבוע בין מכבי פתח תקווה להכח עמידר רמת גן בנושא העברתו של דידי אונגר לסגולים, הסתיימה הפרשייה בלחיצת יד ושתי הקבוצות ייפגשו ביום שבת (19:30, האורווה). אונגר יצפה במשחק מהיציע, לאחר שהקבוצות הסכימו שהשחקן לא ייקח חלק במשחק.

כזכור, אונגר, ששמע על כך שמאמן מכבי פתח תקווה גיא עזורי לא מעוניין בשירותיו, פנה דרך מקורביו אל הכח, בה שיחק בעונה שעברה, בבקשה לחזור למועדון ואף ציין כי הוא מעדיף את הקבוצה של דודו דהאן על כל קבוצה אחרת. במועדון שמחו לנסות ולהשאיל אותו שוב, אלא שבמלאבס התעצבנו שלא נעשתה פנייה מסודרת אליהם והודיעו כי ישאילו את השחקן לכל קבוצה אחרת פרט להכח. בסופו של דבר יישרו יו"ר הכח ציקי קקון ויו"ר פתח תקווה שינו זוארץ את ההדורים, והשחקן הושאל אתמול להכח לאחר שהאריך את חוזהו בפתח תקווה בשנתיים. "דידי הפך כבר שחקן בית לכל דבר", סיפר דהאן על הקשר הצעיר. "הסביבה הטבעית שלו זה חדר ההלבשה בווינטר".

דודו דהאן, שפרט לאונגר התחזק גם בבלם איתן טיבי, ובחלוצים אלן בנדר היהודי ארגנטיני וקרלוס סבליוס הקולמביאני, שהגיע ממ.ס. אשדוד, ימשיך לתת קרדיט להרכב שהפסיד לבית"ר בשבוע שעבר, כששחקני הרכש יחכו להזדמנות על הספסל.
"אני שמח שהצלחנו להביא את ארבעת השחקנים ובמיוחד את דידי אונגר וטיבי", סיפר דהאן לאחר סגירת חלון ההעברות. "השניים האלה הם הדוגמה לסוג השחקנים שאנו מחפשים במועדון - צעירים עם מנטליות טובה וכאלה שיכולים לשחק במגוון של תפקידים. אם עד עכשיו היינו קבוצה טובה הרי שעתה אנו קבוצה טובה מאוד".

הקבוצה, שרשמה ניצחון ראשון העונה באמצע השבוע בגביע הטוטו (0:1), תצא לארוחת צהריים משותפת בכפר המכביה לפני המשחק. "מצפה לנו משחק קשה במגרש ביתי מול קבוצה שצברה מתחילת העונה חמש נקודות", אמר דהאן. "אני מקווה כי היכולת הטובה שלנו מתחילת העונה כולל בניצחון השבוע על אשדוד בגביע הטוטו תבוא לידי ביטוי בתוצאה".

הרכב משוער: רוברט באדג'י, חיים פונטרמולי, אביב חדד, ישראל ראש, בני חדד, קאן ג'אמה, עידן וייצמן, מייקל טוקורה, גל לוי, עומר רפס, ברק בדש.

לירן כהן שוב מחוץ לסגל מכבי פ"ת

מכבי פתח תקוה ערכה אחר הצהריים (שישי) את האימון המסכם שלה לקראת המשחק מול הכח עמידר רמת גן. המאמן גיא עזורי צפוי לערוך לכל היותר שינוי אחד בהשוואה למשחק הקודם מול מכבי תל אביב (0:0). עזורי עדיין מתלבט בין דני פרדה לטל בן חיים. כזכור, בצוות המקצועי ביקשו מפרדה שלא להחזיק יותר מדי בכדור ולמסור יותר לחלוצים. גם שחקנים בקבוצה התלוננו על כך בשני משחקי הליגה האחרונים. ייתכן וכבר מחר בן חיים יפתח על חשבונו של פרדה בהרכב. גם אורי לוזון, שכבש צמד בגביע הטוטו, עשוי לפתוח במקום פרדה.

הקשר לירן כהן, שלא שוחרר מהקבוצה, אמור לקבל הזדמנויות להוכיח שמקומו בהרכב, אבל בינתיים, לקראת המשחק מחר – הוא לא יתלבש. כהן כבר קיבל את ההודעה לפני האימון. הקשר לא נכלל בסגל הקבוצה בשני משחקי הליגה האחרונים, בעיקר משום שהוחלט לשחררו. בפתח תקוה טוענים כי הסיבות לאי הכללתו בסגל מחר הן עדיין מקצועיות בלבד. היום הקרין גיא עזורי את הקלטת של המשחק האחרון מול מכבי תל אביב והסביר לשחקנים מה עליהם לשפר כדי לנצח במשחק מול הכח.

הרכב משוער: אוהד כהן; איסמעיל עמאר, מוראד מגאמדוב, בובאן גרנצ'רוב, קובי גנון; סולי צמח, סירמאנה דאמבלה, עומר בוקסנבוים, טל בן חיים; פאבלו באסטיאניני, ליאור אסולין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully