וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א-הפועל פ"ת: האדומים מחפשים ניצחון ראשון בליגה

לפני שהיא יוצאת לצרפת, מחפשת הקבוצה של גוטמן 3 נקודות. טלקיסקי ואנטבי צפויים לשוב להרכב. מחפוד לשחקנים: "תבואו מרוכזים, בלי פנצ'רים"

הפועל תל אביב ערכה ביום שישי בבוקר את האימון מסכם לקראת המפגש מול הפועל פתח תקווה ביום שבת (19:30, בלומפילד, שידור ישיר בספורט1). בקבוצה האדומה שורר לחץ כבד. השחקנים יודעים כי כל תוצאה פרט לניצחון תיחשב כישלון. לאחר שלוש תוצאות תיקו רצופות בליגה, האדומים רוצים לגרוף ניצחון ראשון כדי לצאת למשחק הגומלין בסנט אטיין בסיבוב הראשון של גביע אופ"א בראש שקט.

סגל מלא עומד לרשותו של מאמן האדומים אלי גוטמן למעט בן לוז הפצוע ודני בונדר, שנעדר מאימון בשל מות סבו. גוטמן צפוי להחזיר את הקשר הבולגרי דמיטאר טלקיסקי להרכב לאחר שבמשחק האחרון מול עירוני קריית שמונה ישב על הספסל. טלקיסקי צפוי לפתוח על חשבונו של ביברס נאתכו. יגאל אנטבי, שחש ברע במשחק האחרון ואת מקומו תפס גל שיש, יחזור להרכב. אביחי ידין ומהראן לאלה ימשיכו לקבל קרדיט מגוטמן וצפויים לפתוח.

האדומים נראו במצב רוח טוב הבוקר, כשאלי גוטמן הקפיד להעיר הערות טקטיות במהלך האימון וחוזר ומבקש ריכוז מחניכיו. האדומים מקווים כי הפעם הם יצליחו לנצל מצבים מול השער והכדור ימצא את דרכו לרשת. "זה משחק שחייבים להתחיל אותו בלחץ. תבינו אם לא יהיה לחץ, לא יהיו שערים", אמר גוטמן לשחקניו והוסיף: "אני רוצה לראות חמת זעם שאתם באים לכדור". בסיום האימון תרגל המאמן בעיטות ממצבים נייחים. בסיום תרגל טלקיסקי בעיטות מול השער.

הרכב משוער: וינסנט אניימה, עמרי קנדה, אלין טופוזאקוב, דגאלס דה סילבה, יגאל אנטבי, שי אבוטבול, אביחי ידין, דמיטאר טלקיסקי, גילי ורמוט, מהראן לאלה, סמואל יבואה.

מחפוד רוצה לקחות את סנט אטיין

הפועל פתח תקווה ערכה ביום שישי בבוקר את האימון המסכם שלה לקראת המשחק בבלומפילד מול הפועל תל אביב. לפני האימון כינסו זאב זלצר ואלי מחפוד את השחקנים לאסיפה שנייה השבוע לקראת המשחק. מחפוד אמר: "צריך לבוא למשחק מרוכזים כמו בשבוע שעבר כדי שלא יהיו פנצ'רים בהמשך הדרך". באסיפה שלשום הקרין המאמן קלטות של המשחק בין הפועל תל אביב לסנט אטיין וביקש מהשחקנים ללמוד מהדרך שבה ניצחו הצרפתים את המשחק.

בחוד ההתקפה של הכחולים ימשיכו לפתוח שמעון אבוחצירא, שכבש שני שערים בשלושה מחזורים, ופטי נימבה, שגם הוא כבש בשבוע שעבר בניצחון 1:2 על מ.ס. אשדוד. אבוחצירא נראה מאוכזב מאוד מהעובדה שבעלי כרטיס השחקן שלו, אריק איזיקוביץ' לא שחרר אותו למכבי נתניה תמורת 300 אלף דולר. נתניה תנסה לצרף את השחקן בתום העונה, אבל אם איזיקוביץ' שוב ינסה לטרפד, היא תרד מהחלוץ. אבי ריקן, שמרשים בעמדת המגן השמאלי, ימשיך לפתוח על חשבון שוקי נגר.

שחקנים הביעו אתמול פליאה נוכח המעבר של אלנתן סלמי למכבי נתניה, במיוחד בגלל העובדה שלא מדובר בשחקן הרכב. סעיף בחוזה של השחקן מנע מהמנכ"ל, אפי צפריר, להשאיר אותו באורווה. הבעלים רונן אלעד המריא לארצות הברית ויחזור ארצה בעוד מספר שבועות.

הרכב משוער: שביט אלימלך; אורי אוזן, גל כהן, סטיבן אופיי, אבי ריקן, קוני ג'אקריג'ה, אייל שן, יוסי רוזן, ג'וניור ויסה, שמעון אבוחצירא, פטי נימבה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully