וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ידעתי שאני צריך לתקוף"

26.9.2008 / 12:34

סלע היה מאושר אחרי הניצחון על רוברדו והעלייה לחצי גמר בבייג'ינג וסיפר על תכנית המשחק. צורף: "ביום נתון הוא יכול לנצח כל שחקן בעולם"

"זו הרגשה מעולה לעלות לחצי הגמר, אני מאוד שמח" אמר היום (שישי) דודי סלע אחרי הניצחון המצוין על טומי רוברדו המדורג 16 בעולם (4:6, 1:6) והעלייה לחצי גמר טורניר בייג'ינג, "אני מקווה להמשיך לשחק טניס טוב כמו בימים האחרונים וליהנות מהמשחק. תודה לכל התומכים מהבית, אוהב אותכם".

סלע הוסיף: "שיחקתי עם הרבה ביטחון. ידעתי שאין לי מה להפסיד ושאני משחק טוב ויכול לנצח. ידעתי שאני צריך להתקיף אותו אחרת הוא היה מריץ אותי".

"דודי נתן טניס מושלם, פשוט מדהים", הוסיף אחיו, עופר סלע, "אפשר לשחק ברמות האלה שניים או ארבעה משחקונים, אבל גם כשהוא היה תחת לחץ עם פיגור חשבתי שהוא ייכנס יותר להתגוננות. למרות זאת הוא המשיך לקחת את הכדור מוקדם ונתן לנו חוויה מדהימה. כשדודי עם הגב אל הקיר וכשהוא צריך להגן על הנקודות, הוא תמיד נותן את הטניס הכי טוב שלו. למרות כל ה'היי' אני מוכן לחתום על מקום 110 בעולם בסוף השנה".

מאמנו של סלע, שלמה צורף, הוסיף: "דודי השיג ניצחון גדול וגם כשהוא היה בנקודת שבירה לרעתו הוא היה אגרסיבי ומרוכז. הוא נותן טניס בלתי רגיל. הכי חשוב שהוא יחשוב עכשיו על כל נקודה בפני עצמה. הדייויס נותן ים של אנרגיות ולאורך כל השנים, גם לעמוס מנסדורף ולגלעד בלום היו טורנירים שהם זרמו בצורה בלתי רגילה כשהם הגיעו אחרי דייויס. הכי חשוב זה לשמור על יציבות ולהמשיך הלאה".

על ההצלחה בטורניר בייג'ינג, המקום שבו יכול היה סלע להשתתף בטורניר האולימפי אך לא נשלח לשם, אמר צורף: "ההצלחה מגיעה דווקא היכן שלא שלחו אותו. בוועד האולימפי לא מבינים כלום בטניס, מבינים רק בסטטיסטיקות. ביום נתון דודי יכול לנצח כל שחקן בעולם. זה שחקן של מומנטום. לא נתנו לו את הצ'אנס וזה ההפסד של כולנו".

  • עוד באותו נושא:
  • דודי סלע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully