וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיפה תפעל לשחרורו של אנדרסון בחלון ההעברות

26.9.2008 / 12:09

ייבחן תחת זכוכית מגדלת. ביקורת על ההתנהלות: "שנים רבות לא קרה שחיפה התקשתה להחתים חלוץ". שביעות רצון מארבייטמן

שאבייר אנדרסון צפוי לעזוב את מכבי חיפה בחלון ההעברות בינואר, זאת במידה והקשר הברזילאי לא יחזור לכושר משחק בחודשיים הקרובים. בחיפה אישרו אתמול (חמישי) כי השחקן הגיע פצוע, וזאת למרות שעבר את הבדיקות הרפואיות בהצלחה. אנדרסון אמר כי הוא בטוח שבא לשחק, אבל בחיפה פסימיים לגבי האפשרות שהוא יקבל דקות משחק רבות העונה. אנדרסון לא התאמן היום יחד עם הקבוצה משום שהוא נזקק לטיפולים.

החלוץ שלומי ארבייטמן חוזר עד אתמול על ידי הפועל תל אביב, אבל הוא לא שוחרר לאחר שהמאמן אלישע לוי ערך איתו שחה אישית והודיע לו שהוא נכלל בתוכניות המקצועיות שלו ורצוי בסגל. עד אתמול ניסו אנשי חיפה להחתים חלוץ זר ולכן נשמעה ביקורת על העובדה שהמאמצים לא נשאו פרי בחודש האחרון ועל האדישות במשאים ומתנים בכלל.

כזכור, כבר לפני מספר שבועות גילו במועדון כי הנשיא יעקב שחר לא החתים חלוץ בגלל רצונו להחתים את החלוץ אוסיי ראנספורד במהלך ינואר. כעת אומרים אותם גורמים: "שנים רבות לא קרה שחיפה לא הצליחה להחתים חלוץ בזמן רב כל כך". גורמים הקשורים לעסקת החלוץ ז'וז'ה פרננדו אמרו אתמול כי קבוצתו הברזילאית שלחה אותו למבחנים מכיוון שרצתה לדעת האם הוא התאושש לאחר הפציעה. "כשגילה יכולת טובה במחנה האימונים של חיפה, הוא החליט לחזור", אמרו.

במועדון מרוצים מאוד מהיכולת שמציגים השחקנים הצעירים - אייל גולסה, מוחמד גדיר, ישראל זגורי ושי מימון. כל הארבעה היו שותפים לניצחון על בית"ר ירושלים בגביע הטוטו (0:2). יניב קטן, דקל קינן וניר דוידוביץ' חוזרים לסגל ויפתחו במשחק ביום ראשון מול בית"ר. אלישע לוי: "נעשה את המקסימום לנצח בטדי. בכל משחק אנחנו באים לנצח". במועדון מרוצים מאוד מהשער שהבקיע שלומי ארבייטמן ומהעובדה שנשאר בקבוצה. החלוץ מועמד לפתוח במשחק הקרוב.

איתמר צ'יזיק, ששב היום מישיבה של דירקטוריון איחוד המועדונים האירופאי, הציע לקיים ישיבות בישראל. המנכ"ל פועל על מנת להעמיד רכבת לרשות האוהדים שיגיעו למשחק. רוב הכרטיסים ליציע חיפה כבר אזלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully