וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יותר חם משהיה נדמה

26.9.2008 / 10:00

מינסוטה השלימה סוויפ על הוייט סוקס ועברה אותה ב-AL מרכז. הדודג'רס בפלייאוף, המטס והברוורס ניצחו וסיבכו גם את פילדלפיה

מינסוטה - שיקגו וייט סוקס 6:7

איזו דרמה במטרודום. ניצחון אחד של הוייט סוקס בסדרה היה נותן להם עמדת זינוק נוחה לסגור את הסיפור בסוף השבוע, אבל לאלכסי קאסייה והטווינס היו תוכניות אחרות. במשחק שנערך באווירת פלייאוף חבט קאסייה באינינג העשירי לסינגל מנצח על בובי "ידעתי שאסור היה לי לפתוח 15 ארגזי מילקי לפני המשחק" ג'נקס, התאומים ניצחו 6:7 והעפילו לראש טבלת הבית. "אתה חושב 'הנה, הם נכנעו', אבל לא אנחנו, לא במועדון הזה", סיכם המאמן רון גארדנהייר. מינסוטה הובילה 0:1 אבל קווין סלואי נכנע לשש ריצות באינינג הרביעי, וכשבמצב 1:6 נראה הסיפור סגור, חזרו הטווינס למשחק בהדרגה, והשוו עם שתי ריצות באינינג השמיני. ג'ו ניית'ן הגיש שני אינינגים וזכה בניצחון, ג'נקס עם ההפסד, אורלנדו קבררה מהוייט סוקס עם ההומר היחיד במשחק. בסוף השבוע יפגשו הטווינס בבית את קנזס סיטי, בעוד שיקגו תארח את קליבלנד.


דטרויט - טמפה ביי 5:7

הרייז ייאלצו לעכב את חגיגות הזכיה בבית המזרח לפחות עד הלילה, לאחר שרמון סנטיאגו חבט לשני הומרים על סקוט קאזמיר, ומייק הסמן, קרטיס גרנדרסון ודאסטי ריאן הוסיפו יריות משלהם. שני הומרים לבן זובריסט ואחד לאבאן לונגוריה בטמפה ביי. ניצחון לארמנדו גלאראגה ושמירה לפרננדו רודני.


בוסטון - קליבלנד 1:6

הרד סוקס צימקו את הפער מהרייז לשני משחקים, כשג'ון לסטר מגיש היטב שישה וארבעה וקווין יוקיליס חובט להומר. שישה אינינגים לג'רמי סאוורס בהפסד.


טורונטו - ניו יורק יאנקיז 2:8

רוי האלאדיי קצר את הניצחון ה-20 העונה, כשהוא רושם משחק מלא תשיעי שלו עם תשעה וחמישה. ורנון וולס חבט להומר וקרל פבאנו רשם את ההפסד. החדשות היותר מרעישות מבחינת הבלו ג'ייז הן שסיטו גאסטון, שהחליף באמצע העונה את ג'ון גיבונס, ימשיך לאמן בשנתיים הקרובות את הקבוצה.


סיאטל - לוס אנג'לס איינג'לס 6:4

ולאדימיר גררו חבט לשני הומרים, והאיינג'לס קרובים מאוד להבטחת הביתיות לתוך הוורלד סירייס, וגם לעונה של 100 ניצחונות (כרגע עומדים על 99). חוזה ארדונדו עם הניצחון, סקוט שילדס עם השמירה. הפסד לג'יי ג'יי פאץ, הומר ליונייסקי בטנקורט בסיאטל.

NL: איך להפסיד ובכל זאת לעלות

לוס אנג'לס דודג'רס - סן דייגו 7:5

הדודג'רס ידעו עוד לפני המשחק שאריזונה נוצחה בסט. לואיס, מה שהבטיח להם עליה לפלייאוף עוד לפני משחקי סוף השבוע. "עדיין לא סיימנו את המלאכה, יש עבודה לפנינו", אמר המגיש צ'אד בילינגסלי. "מבחינתי, לא משנה שלא עלינו בזכות ניצחון", אמר המאמן ג'ו טורה, "לעלות לפלייאוף אף פעם לא נמאס". בריאן ג'יילס ואדריאן גונזאלס חבטו להומרים למנצחים, ג'ייק פיבי עם W עשירי העונה וטרבור הופמן עם השמירה. הפסד לאריק סטאלץ, הומר למאט קמפ בלוס אנג'לס.


סט. לואיס - אריזונה 3:12

העונה של הדיאמונדבקס הסתיימה בקול ענות חלושה, כשדאג דייויס החזיק מעמד ארבעה אינינגים בלבד והנחשים נכנעו להומרים של אלברט פוחולס וריאן לודוויק. שבעה ושבעה לג'ואל פיניירו בניצחון.


מילווקי - פיטסבורג 1:5

למרות שהפער הוא בן ארבע ריצות, הברוורס נזקקו לגראנד סלאם של ריאן בראון באינינג העשירי על ג'סי צ'אבז כדי לנער מעליהם את הפייראטס ולהיכנס לסוף השבוע במצב של שוויון עם המטס בקרב על הויילד קארד. מיץ' סטטר זכה בניצחון.


ניו יורק מטס - שיקגו קאבס 6:7

ככה זה עם בולפנים, פעם אתה למעלה ופעם אתה למטה. אחרי שהפסידו כל כך הרבה משחקים בגלל יכולת מזוויעה של המגישים המחליפים, המטס שוב ספגו שלוש ריצות במעלה האינינג השביעי ונקלעו לפיגור 6:3. אבל אז הגיעו ריצה נוספת בתחתית האינינג, עוד שתי ריצות משוות באינינג השמיני וחבטה מנצחת של קרלוס בלטראן על קווין הארט בתשיעי כדי להעניק למטס ניצחון שהיה כל כך חיוני להם. ג'ו סמית' עם הניצחון, מייכה הופפאיור עם שני הומרים לקאביז.

בסוף השבוע יפגשו המטס בבית את פלורידה ופילדלפיה תארח את וושינגטון. הברוורס יתמודדו מול הקאבס ויקוו לטוב.

יתר המשחקים ב-NL הלילה:

יוסטון - סינסינטי 6:8
סן פרנסיסקו - קולורדו 3:1
המשחק בין פלורידה לוושינגטון לא התקיים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully