וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שנית טרויה כן תיפול

26.9.2008 / 9:40

מכללות: USC חשבה על נקמה באורגון סטייט, שגמרה לה את חלום האליפות לפני שנתיים, אבל נכנעה שוב בקורבאליס 27:21

ב-USC בנו על נקמה. זאת אומרת, נקמה לא הייתה המילה המדוייקת, סתם סילוק עוד מכשול מהדרך, שאחרי הניצחון על אוהיו סטייט לפני שבועיים נראתה סלולה. אלא שלטרוג'אנס, שהיו מדורגים 1 לפני הלילה (בין חמישי לשישי) נכונה הפתעה מרה בקורבאליס, אורגון, בדיוק מול הקבוצה שגנזה את חלום האליפות שלהם ב-2006, לאחר שאורגון סטייט גברה עליהם 21:27 והכניעה מדורגת 1 בפעם הראשונה ב-41 שנה.

הפרשמן ג'אקיז רוג'רס רץ ל-186 יארד ושני טאצ'דאונים, כשהבונים מדהימים במחצית עם יתרון 0:21 ומשתקים לחלוטין את הטרויאנים. מארק סאנצ'ז החזיר את USC למשחק וצימק ל-21:14, אבל טעות פטאלית קצת יותר משלוש דקות לסיום סגרה את הסיפור, לאחר שמסר לידיו של גרג לייבורן מאורגון סטייט. לייבורן רץ עד קו ה-2 יארדים מהאנדזון של דרום קליפורניה, הבונים העלו ל-14:27 וסגרו עניין.

"הם לא הסתירו את מה שעשו, הם פשוט עשו אותו", אמר מאמן USC פיט קרול, "אנחנו לא יכולנו לבצע תיקולים, לא יכולנו לעצור אותם". מייק ריילי, מאמן אורגון סטייט, הוסיף: "הבחורים שלנו הגיעו כדי לתת פייט. כיבדנו אותם אבל לא פחדנו מהם". בעקבות ההפסד תודח USC לאחר משחקי השבוע מהמקום הראשון בדירוג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully