וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: סרור שוחח עם גוטמן ונשאר

קרן שמש

25.9.2008 / 21:39

הקשר שלא היה מרוצה ממעמדו בקבוצה יישר את ההדורים עם המאמן. ראובן עובד, שלא נמצא בתכניות של גוטמן, נשאר אף הוא

היום (חמישי) היה יום ההעברות האחרון בליגת העל, ולמרות רצונו של מאמן הפועל תל אביב, אלי גוטמן, לחזק את החלק ההתקפי של קבוצתו, האדומים ייאלצו להסתפק בסגל הקיים. מאור לובין, החלוץ הצעיר שעלה ממחלקת הנוער הושאל היום להפועל כפר סבא והצטרף לרמי דואני שהושאל לקבוצה לפני מספר ימים.

עידן סרור, שלא היה מרוצה ממעמדו בקבוצה וביקש לעזוב יישאר בקבוצה. לפני האימון קיים גוטמן שיחה עם השחקן ובסיום האימון הגיע סוכנו ג'קי דהאן ליישור ההדורים. ראובן עובד, שלא נמצא בתוכניות של המאמן, לא מצא קבוצה שחפצה בשירותו. עובד יתאמן באופן פרטי כאשר הפועל תל אביב עומדת בתנאי החוזה עמו.

הפועל תל אביב קיימה הערב (חמישי) אימון לקראת המפגש מול הפועל פתח תקווה בשבת, האדומים יודעים כי לאחר שלוש תוצאות תיקו אין מקום לתוצאה אחרת מלבד ניצחון, ולראשונה השבוע הגיעו כל שחקני הקבוצה לאימון למעט דני בונדר שסבו נפטר הבוקר. בן לוז הפצוע ערך אימון ריצה. מחר תערוך הקבוצה אימון מסכם לקראת המפגש בשבת.

לפני ואחרי המשחק בשבת יחולק צעיף מתנה לבעלי המנויים, את הצעיף הייחודי ניתן יהיה לקבל בחנות הצמודה לקופות ליד שערים 4-5, קופות האצטדיון ייפתחו כבר בשעה 17:00 על מנת שלא יווצרו תורים ארוכים, הקהל מתבקש להקדים ולקחת את המתנה. הצעיף יחולק כנגד הצגת מנוי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully