וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוס סנטוס עבר מקרית שמונה לסכנין

יצחק סולומון

25.9.2008 / 20:59

החלוץ, שמתאמן כבר שלושה שבועות בסכנין, הצטרף לקבוצה במקום דרקו דרייניץ שקיבל את הודעת השחרור שלו. סרור ולירן כהן לא יגיעו

מייקון דוס סנטוס, החלוץ שהתחיל את העונה בהפועל קרית שמונה, סיכם הערב (חמישי) בבני סכנין. דוס סנטוס, שמתאמן כבר שלושה שבועות בסכנין, יחליף את דרקו דרייניץ שקיבל הודעה על שחרורו. דובר בני סכנין, מונדר חלאיילה: "רצינו את עידן סרור או את לירן כהן, אבל בגלל קוצר זמן לא הצלחנו לסגור עם אחד מהם. נצרף את דוס סנטוס ויחד עם אוקוצ'ה, צגאי ופוסקאוס, אני מקווה שתהיה לנו קבוצה טובה".

בשעות הבוקר ישבו אנשי סכנין עם נציגיו של הקשר עידן סרור, אולם פערים גדולים בין הצדדים מנעו את הגעתו של קשר הפועל תל אביב לקבוצה. "כנראה שהוא לא רצה מספיק לשחק אצלנו", אמר גורם בסכנין.

הקשר הגנאי קואקו אסיין עבר הערב לאשדוד. אסיין כלל לא הופיע היום לאימון הבוקר של סכנין, ובקבוצה ידעו לספר כי השחקן קיבל בהלם את ההודעה כי הוא משוחרר. לאסיין, כדורגלן העונה בגאנה ב-2006, יש חוזה בסכנין לארבע עונות בעלות של כ-60 אלף דולר לעונה. עד לרגע האחרון ניסו אנשי סכנין למצוא לו קבוצה אחרת, כדי לצמצם מעט את הנזקים הכספיים. אסיין הגיע ארצה בהמלצת המאמן אייל לחמן ובתקופה בה שיחק בסכנין סבל מפציעות שונות. אם אסיין לא היה מוצא קבוצה, סכנין הייתה מקפיאה אותו ונאלצת לשלם לו את שכרו.

עוד מאוכזב בסיומו של יום ארוך הוא החלוץ הסרבי, דרקו דרייניץ, שעוד התאמן בבוקר כרגיל. דרייניץ שמע את הדיבורים סביבו על הכוונה לשחרר אותו, קיווה כי העניינים יסתדרו וסכנין תחליט בסופו של דבר להשאיר אותו, במידה והחתמתו של החלוץ הברזילאי, מייקון דוס סנטוס, לא תתממש. סכנין לא תינזק כספית, משום שבחוזה עימו ישנו סעיף המאפשר לקבוצה להשתחרר מהחוזה אחרי חודש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully