וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בבית אנחנו צריכים לנצח כל קבוצה"

אסף שקד

25.9.2008 / 17:54

רגע לפני המפגש השני מול מכבי חיפה, משה אוחיון ובית”ר ירושלים כבר דרוכים. עטר: ”נעלה כדי לשחק התקפי. אני רוצה קבוצה דורסת”

בית"ר ירושלים ביקרה היום (חמישי) במחלקת הילדים בבית החולים הדסה עין כרם. הקבוצה הגיעה בהרכב מלא כולל המאמן ראובן עטר ולכמה שעות התנתקה מההכנות למשחק מול מכבי חיפה ביום ראשון.

משה אוחיון, שזו הפעם הראשונה שבה הוא מגיע עם הקבוצה לביקור המסורתי בבית החולים, אמר בסיום: "זה לא קל לאף אחד להגיע לכאן ולבקר את הילדים. הכל מתגמד כשאתה רואה את כל הדברים פה בבית החולים. זה מראה לנו כמה הבריאות חשובה, וכל שאר הדברים כמו עוד ניצחון ועוד שער לא שווה. אני מאחל לכל החולים רפואה שלמה ושיהיו בריאים כמה שיותר".

על המשחק הקרוב מול מכבי חיפה אמר הקשר: "אנחנו מתחילים להתרגש לקראת המשחק, גם באופן אישי אני מתרגש. ההפסד בגביע הטוטו נמצא מאחורינו והפנים למשחק ביום ראשון. אני בטוח שיהיה משחק שונה עם אווירה אחרת ואני מקווה שהפעם נהיה אנחנו אלה שננצח את המשחק. בבית שלנו אנחנו צריכים לנצח כל קבוצה. כולם יודעים את הכוח של בית"ר עם הדחיפה של הקהל ואנחנו לא חוששים ממכבי חיפה ומשום קבוצה שתשחק נגדנו".

המאמן ראובן עטר קיים אחר הצהריים אימון בבית וגן בו לא תרגל עדיין את ההרכב שיפתח מול הירוקים. הדבר הבטוח הוא שההרכב ביום ראשון יהיה שונה לחלוטין מזה שפתח בגביע הטוטו. "אני חושב שמה שהתחלנו לראות במשחק מול הכח זו תחילת חזרתה של בית"ר לעצמה. זה מה שאני רוצה, שהקבוצה תהיה דורסת. אנחנו נשתדל שהמשחק מול מכבי חיפה לא יסתיים בתיקו מאופס כמו שהיה מול מכבי תל אביב. בית"ר ודאי תהיה קבוצה מאד התקפית ואחרי ההפסד בגביע הטוטו נעשה הכל כדי לתקן. אנחנו רוצים שהקהל שלנו ייצא מרוצה מהתוצאה שלנו ביום ראשון. מבחינתי אני אעשה הכל כדי שלא יסתיים עוד משחק ליגה בתיקו. אנחנו נעלה כדי לשחק התקפי".

עטר, שקשור יותר מהכל עם הקבוצה בה גדל, מתרגש לקראת המפגש מול האקסית המיתולוגית. עטר גם זוכר את הרגעים בהם הגיע לטדי כשחקן חיפה. "מהמפגשים שלי, כשהייתי בצד של חיפה מול בית"ר, השער שכולם זוכרים זה השער במספרת שכבשתי בטדי. זה שער שאי אפשר לשכוח. עוד יותר אי אפשר לשכוח את הרגע המרגש שאוהדי בית"ר מחאו לי כפיים, משהו שהם לא עושים עבור כל אחד. אנחנו מתאמנים ומכוונים שהקהל לא יהיה מרוצה רק מהתוצאה אלא גם מהמשחק. בכל משחק יש התרגשות. צפוי להגיע כל כך הרבה קהל למשחק בינינו וזה מרגש ".

על היריבה שאותה יפגוש ביום ראשון אמר המאמן: "חיפה קבוצה טובה וכל השנים היא הייתה בין המועמדות לאחד מהתארים. בשנה שעברה הם לא התמודדו על האליפות, והשנה הם רוצים לחזור וכפי שזה נראה כרגע הקבוצות שיתמודדו על האליפות הן מכבי חיפה, שתי התל אביביות, נתניה, ובית"ר ירושלים. נרצה לשמור על התואר גם העונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully