וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניה הציעה 300 אלף דולר על אבוחצירא

25.9.2008 / 16:13

הפועל פ"ת לא עמדה בדרכו, אבל הבעלים אריק איזיקוביץ' מסרב לשחרר אותו בשלב זה. סוכנו: "בושה שהוא חושב רק על כסף". בנתניה כועסים

מכבי נתניה פנתה הבוקר (חמישי) לחלוץ שמעון אבוחצירא וביקשה לרכוש את כרטיס השחקן שלו תמורת 300 אלף דולר. בעלי הכרטיס, אריק איזיקוביץ', סירב לשחרר את השחקן בטענה שהמחיר נמוך מדי. מקורב לעסקה הסביר הבוקר ש-170 אלף דולר מתוך העסקה היו אמורים להגיע לאיזיקוביץ', אבל המתיחות בין המועדונים, מכבי נתניה וטוברוק, הביאה לפיצוץ.

אבוחצירא כבר היה מועמד לנתניה בעונה שעברה אבל גם אז העסקה לא יצאה לפועל. השחקן מוערך מאוד על ידי אנשי נתניה, במיוחד לנוכח העובדה שזומן לסגל הנבחרת האולימפית שהתכנסה למחנה אימונים קצר כהכנה למשחק מול נבחרת איטליה על הכרטיס לשלב הבא באליפות אירופה. גורם בנתניה אמר: "איזיקוביץ' עשה בכוונה. הוא לא רצה שאבוחצירא ישחק כאן".

בסביבתו של השחקן כעסו מאוד על האירועים הבוקר. גם לסוכנו של השחקן, דדה חדד, היה מה לומר על הפיצוץ. "נכון שהיינו במשא ומתן עם הפועל פתח תקוה", אישר הסוכן, "אבל לנשיא מכבי נתניה, גיל לב, הובהר שאיזיקוביץ' ביקש סכומים אחרים. במקום שיחשוב על קידום שחקנים הוא חושב רק על הכסף. הוא הבטיח לנו שכסף לא יהווה מכשול אבל לא עמד בזה. פשוט בושה". בפתח תקוה אמרו היום: "רונן אלעד לא מונע משחקנים להתקדם. העסקה לא יצאה לפועל מסיבות אחרות". אבוחצירא, שכבש עד כה שני שערים בשלושה משחקי ליגה, חתום בפתח תקוה לשלוש עונות כשבסיומן יש למועדון אופציה לרכוש את כרטיסו מאיזיקוביץ'. שחקן אחר, אלנתן סלמי, כבר עבר היום מהקבוצה של רונן אלעד לקבוצה של דניאל יאמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully