וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה החתימה את אומברטו ואלנתן סלמי

דור בלך

25.9.2008 / 12:00

הקשר הברזילאי, שלא התאים לליגה הספרדית השלישית, הצטרף לקופסה, מתיאוס: "יש לו רגל שמאל טובה". סלמי חתם לשנתיים

מכבי נתניה הודיעה היום (חמישי) כי היא מצרפת לשורותיה את הקשר הברזילאי דניאל אומברטו. אומברטו, שנבחן אתמול במשחק ההפסד לבני יהודה (3:0) בגביע הטוטו, הרשים את המאמן לותר מתיאוס, שהחליט לצרפו לסגל ביומו האחרון של מועד ההעברות.

אומברטו פתח את המשחק היטב אך נחלש בהמשך. "הוא בדרך הנכונה", אמר אמש מתיאוס עם סיום המשחק, "הוא אומנם איבד קצת את הכוח במחצית השניה כי הוא לא בכושר, אבל מדובר בשחקן טוב מאוד עם רגל שמאל טובה ואני רוצה אותו ואני יודע שהוא רוצה להישאר פה". חוץ מאומברטו גם חלוץ הפועל פתח תקוה, אלנתן סלמי, חתם בקבוצה על חוזה לשנתיים, אחרי שנפגש עם הנהלת הקבוצה.

"כבוד עבורי לשחק בקבוצה שלותר מתיאוס מאמן אותה, ואני אעשה הכל כדי להצדיק את האמון בי", סיפר הקשר בן ה-29 שחתם לעונה עם אופציה לעונה נוספת, כשבמועדון שמרו לעצמם את הזכות לשחררו בינואר. אומברטו אמנם הועדף על פני החלוץ הזמבי כריסטופר מוסונדה, אך היה רחוק מלהרשים. "הוא לא נראה טוב", סיפר שחקן בקבוצה. "הוא כבד, לא בכושר ואני לא בטוח שכשהוא יחזור לכושר הוא יהיה באמת טוב".

כזכור בנתניה יצאו לפני כשבוע בהודעה כי ישקיעו כסף רב בהבאת זרים ברמה "גבוהה מאוד", אלא שכנראה מישהו במועדון לא היה מודע לסגירת חלון ההעברות ברוב מדינות העולם כשהוציא את ההודעה, וכי ניתן להביא רק שחקנים ללא קבוצה. גורמים במועדון מבטיחים כי ההחתמה של ג'ורג' בה ודניאל אומברטו שהצטרפו בחינם היא על תנאי, ובגדר מוצא של הרגע האחרון, וכי בינואר יובאו זרים איכותיים על מנת לחזק את הסגל היכן שמתיאוס יזדקק.

דניאל אומברטו, פרופיל (ענבל מנור)

דניאל אומברטו, או בשמו המלא דניאל סוארס מרטלו אומברטו, יחגוג בסום חודש אוקטובר את יום הולדתו ה-30. מדובר בקשר ברזילאי עם יכולת טכניות יוצאות דופן, בעיטה חזקה ברגל שמאל, שמתנשא לגובה של 1.83 מ'. בדרך כלל הוא משחק כקשר עושה משחק, אך יכול לשחק מתחת לחלוץ או כשחקן כנף בצד שמאל.

אומברטו החל את הקריירה בקבוצת פונטה פרטה מהליגה השנייה בברזיל, ומאוחר יותר שיחק גם בסנטה אנדרה ובאינטרנסיונל. בשנת 2003, לאחר מספר עונת טובות בברזיל, הוא משך התעניינות מהליגה האיטלקית, אך אז פציעה קשה בברכו השביתה אותו תקופה ארוכה מאוד. לאחר שהתאושש, אומברטו עבר לתקופה קצרה לחובנטוד, לפני שנחת באיטליה במהלך עונת 2004/5, כשחתם בטורינו, אז בליגה השניה. ב"גאזטה דלו ספורט" נכתב עליו: "מדובר בקשר יצירתי עם בעיטה אדירה, שהיה כוכב בברזיל לפני שהפציעה בברך כמעט גמרה לו את הקריירה".

טורינו שאלה את אומברטו תמורת 100 אלף יורו עם אופציה לרכישה. השחקן כבש בהופעת הבכורה שלו מול אסקולי, אבל היה זה שערו היחיד באיטליה. אומברטו לא הצליח לתפוס מקום בהרכב, ושוחרר בסיום אותה עונה, לאחר שטורינו העפילה לסרייה A. אומברטו חזר לברזיל רק כדי לחזור לאירופה שוב בקיץ 2006 - הפעם לפונטוורדה מהליגה השלישית בספרד. הברזילאי הגיע לקבוצה על תקן הרכש היקר והבכיר של המועדון, אך גילה יכולת מאכזבת, לא תפס מקום בהרכב ושוחרר כעבור עונה אחת. בעונה שעברה, אומברטו מיעט לשחק בקבוצה מהליגה השניה בברזיל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully