וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אומרים שנהיה כאן שמח

25.9.2008 / 10:39

תסבוכת ב-NL, כשפילדלפיה והמטס הפסידו ומילווקי ניצחה, הדודג'רס מעשית בפלייאוף. ב-AL מרכז, מינסוטה נוגעת בוייט סוקס

יום חמישי הוא יומו של הסיקור המקוצר, אבל ההתפתחויות בחטיבות דורשות הרחבה על תמונת המצב.

נתחיל בחטיבה הפשוטה יותר, ה-AL. במזרח כמעט הבטיחה טמפה ביי את אליפות הבית, לאחר שגברה על בולטימור 6:11. לרייז יתרון בן שלושה משחקים על בוסטון שניצחה את קליבלנד 4:5, אבל מכיוון שניצחו את הרד סוקס בסדרה השנתית, הם מנצחים בשובר השוויון על ראשות הבית, וכשנותרו ארבעה משחקים לסיום העונה, בוסטון צריכה לנצח את כולם ולקוות שהרייז יפסידו בכולם, מה שלא יקרה. היאנקיז ניצחו בטורונטו 2:6. במערב רשמו האיינג'לס ניצחון מספר 98 העונה, 5:6 בסיאטל (בסיאטל!), כשפרנסיסקו רודריגז רושם שמירה מספר 62. המלאכים מובילים על טמפה ביי בהפרש של שני משחקים במאבק על הביתיות לתוך הוורלד סירייס. טקסס גברה על אוקלנד 4:14.

במרכז העסק מסובך. מינסוטה שוב הוציאה את המיטב מהמפגש עם הוייט סוקס, ניצחה 2:3 וצימקה את הפער מהגרביים לחצי משחק בלבד. לטווינס יש עוד ארבעה משחקים ולשיקגו חמישה עד תום העונה, כשכעת ברור שגם אחרי המפגש האחרון ביניהן הלילה, אליפות הבית תוכרע בסוף השבוע. בכל מקרה, במקרה הזה לא יהיה שובר שוויון, ואם השתיים יסיימו בשוויון יהיה משחק מכריע ביניהן על העליה לפלייאוף. קנזס סיטי ניצחה בדטרויט 4:10.

NL: כאן הסיפור כבר הרבה יותר מסובך ובין חטיבתי. החטיבה הפשוטה יותר היא ה-NL מערב, שם ניצחו הדודג'רס את סן דייגו 4:12, וניצלו הפסד של אריזונה 4:2 בסט. לואיס. יתרונה של לוס אנג'לס עומד על ארבעה משחקים כשלשתיים נותרו ארבעה משחקים עד תום העונה. רק בהנחה הבלתי סבירה לפיה אריזונה תנצח עד תום העונה והדודג'רס יפסידו, יסיימו השתיים במאזן זהה וישחקו ביניהן על הזכות לעלות לפלייאוף.

במזרח ובמרכז חזרה מילווקי בגדול לתמונה. שיקגו קאבס גברה על המטס 6:9 לאחר עשרה אינינגים, אטלנטה ניצחה בפילדלפיה 4:10 ומילווקי ניצחה את פיטסבורג 2:4. הפיליז עדיין מובילים על המטס בהפרש של 1.5 משחקים, אבל כעת גם על מילווקי בקרב על הויילד קארד, כשהברוורס במאזן שווה לזה של ניו יורק - 71:87. פלורידה ניצחה בוושינגטון 4:9, יוסטון עברה את סינסינטי 0:5 וקולורדו הכניעה את סן פרנסיסקו 6:15.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully