וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפריר: "לא יכולנו לעמוד בדרכו של סלמי"

25.9.2008 / 10:21

אלנתן סלמי עזב את הפועל פ"ת, המנכ"ל: "היה בינינו הסכם ג'נטלמני". הצוות המקצועי לשחקנים לקראת הפועל ת"א: קחו דוגמה מסנט אטיין

קשר הפועל פתח תקוה אלנתן סלמי סיכם הבוקר (חמישי) לשנתיים במכבי נתניה וחתם על חוזהו בקבוצתו החדשה. המנכ"ל, אפי צפריר, סיפר כי "בעקבות הסכם ג'נטלמני שהיה לנו עם השחקן, לפיו אם תהיה לו הצעה נשחררו – לא עמדנו בדרכו כשביקש לעזוב. יחד עם זאת, המועדון תמיד ישמח לקבל את אלנתן בכל זמן שירצה לחזור להפועל פתח תקוה".

בקבוצה החליטו להעניק הזדמנות נוספת לחלוץ חן עזריאל, שינסה להוכיח את עצמו לאחר שיחזור מפציעה. כזכור, בקבוצה קיבלו חוות דעת לפיה השחקן יוכל לחזור למגרשים בעוד כשלושה שבועות. אם עזריאל לא יתאושש וקצב החזרה שלו לכושר יהיה איטי, בקבוצה ישקלו את עתידו בחודש ינואר. בית"ר ירושלים, אגב, סירבה לקלוט את השחקן בטענה שיש לה מספר שחקנים בעמדה שלו. במועדון מאמינים כי מדובר בשחקן מוכשר שיוכל להביא את עצמו לידי ביטוי עוד העונה.

המשא ומתן בין רונן אלעד לג'קי בן זקן בנוגע למגן-קשר רחמים צ'קול עלה על שרטון. אשדוד דרשה 800 אלף דולר, בהפועל פתח תקוה היו מוכנים לשלם סכום נמוך בהרבה. הקשר הליברי פטריק וואל ("רונאלדיניו") ארז את המזוודות ושב למולדתו, זאת לאחר שסוכנו לא הגיע להסכמות עם אלעד.

אורי אוזן, אבי ריקן, שמעון אבוחצירה ושוקי נגר לא ערכו אתמול (רביעי) אימון מלא, ערכו טיפולים ושהו בג'קוזי. האחרון סובל עדיין מפציעה קלה אבל אמור להיות כשיר למשחק מול הפועל תל אביב. במועדון מרוצים מאוד מריקן שהרשים במשחק האחרון מול אשדוד כמגן שמאלי ונראה כי תגבר התחרות על העמדה.

לקראת הפועל תל אביב: הצוות המקצועי הקרין אתמול קלטות של סנט אטיין הצרפתית במשחקה מול הפועל תל אביב, תוך שהוא מדגיש מהן נקודות התורפה בקבוצה של אלי גוטמן. "קחו דוגמא מאיך שסנט אטיין עומדת על המגרש", אמרו לשחקנים. אתמול נערכה גם הרמת כוסית לכבוד ראש השנה. הצוות המקצועי ואלעד בירכו את השחקנים לקראת השנה החדשה.

החלוץ אחמד קאסום לא ישוחרר לבסוף. בכוונתו להגיע בשבוע הבא לאימונים, אבל ייתכן מאוד שבמועדון לא יכללו אותו בסגל עד חלון ההעברות בינואר. המגן נדיב סימנטוב מועמד למספר קבוצות בלאומית, כולל עירוני קריית אתא, ועשוי לעבור היום לאחת מהן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully