וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרוי בראון פורש

25.9.2008 / 10:01

התופס יתלה את הקסדה לאחר 15 שנים בפטריוטס. טרגדיה למאט בריאנט, הבועט של הבאקנירס שאיבד את בנו בן השלושה חודשים

טרוי בראון, התופס שהיה שותף בכיר לשלוש זכיות של ניו אינגלנד בסופבול, הודיע על פרישה. בראון בן ה-37 שיחק 15 שנים בפטריוטס ולא נכלל העונה בסגל הקבוצה משום שהיא מלאה בתופסים. הוא רשם 551 תפיסות בקריירה. גם הקוורטרבק ג'ואי הרינגטון צפוי להודיע על פרישה לאחר שנופה מניו אורלינס.

סיפור עצוב לבועט של טמפה ביי, מאט בריאנט, שבנו מת'יו טייסון מת בגיל שלושה חודשים בלבד, מסיבה שטרם נודעה. "קרתה לנו טרגדיה נוראית הבוקר", אמר מאמן הבאקנירס ג'ון גרודן, "איבדנו חבר בכיר במשפחתנו. אין לי יותר מדי מה להוסיף, ליבנו עם מאט ומליסה". בריאנט בועט כבר ארבע שנים במדי הבאקנירס, והבקיע את כדור הניצחון ביום ראשון האחרון מול שיקגו.

ג'ייסון טיילור, הקיצוני הגנתי של וושינגטון, נפצע בקרסולו במשחק מול אריזונה והוחש לחדר המיון. הוא לא הבין למה פציעה כזו גורמת לכולם להיכנס ללחץ, אבל אחר כך כבר קיבל הסבר ושיתף: "אמרתי לרופא 'בוא נחכה לבוקר', אבל הוא החליט לבצע את הניתוח מייד". ייבוש הדם שהצטבר סביב קרסולו של טיילור לקח יותר מ-20 דקות, ומתברר כי לולא הייתה הפעולה מתבצעת באופן מיידי, השחקן היה מסיים את הקריירה ואולי אף הופך לנכה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully