וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ושלא נראה אותך כאן יותר

24.9.2008 / 22:55

אחרי שבע שנות הרס הודיעה, סופסוף, דטרויט על פרידה מהנשיא והיו"ר הכושל מאט מילן. בורס הושעה ממשחק, רוסקו פאריש ייעדר חודש

זה קרה באיחור של כמה שנים טובות, אבל בסוף זה הגיע: מאט מילן, אחד מיושבי הראש הכושלים ביותר בהיסטוריה המודרנית של הפוטבול, פינה את מקומו בדטרויט. מילן שימש נשיא ויו"ר בליונס מ-2001 ומאז עשה שם רק דברים רעים, שהפכו את הקבוצה מבינונית לעלובה. "לו היה בסמכותי, הייתי מפטר אותו", אמר בעלי דטרויט, ביל פורד ג'וניור, ורמז כי בעצם מדובר במהלך שיזמו הקבוצה ומילן ביחד. בקדנציה של מילן עמדו האריות על מאזן 84:31. הגיע הזמן.

לג'איינטס נמאס מהשטיקים של פלקסיקו בורס, והם הישעו את התופס למשחק אחד ללא שכר לאחר שהחמיץ אימון בלי לדווח מוקדם יותר השבוע. בורס כבר אמר כי יפנה לאיגוד השחקנים ויערער. הנזק שייגרם לכיסו יעמוד על יותר מ-235 אלף דולר. "הייתה כאן בעייתיות מסוימת", אמר סוכנו של השחקן דרו רוזנהאוס, "אבל קרו מקרים חמורים יותר בליגה שלא הובילו להשעיה". רק לפני פתיחת העונה האריך בורס, שהיה בסכסוך מתמשך עם הג'איינטס, את חוזהו בקבוצה.

בריידי קווין על המשמר, אבל דרק אנדרסון ימשיך בינתיים לקבל אשראי בקליבלנד. זאת לאחר שמאמן הבראונס רומיאו קרנל, אמר כי אנדרסון יפתח ביום ראשון מול סינסינטי. בפאלו תיאלץ להסתדר בלי רוסקו פאריש, התופס שלה שהיה אחד האחראים למהפך מול אוקלנד ביום ראשון האחרון, לפחות בחודש הקרוב בשל פציעה בבוהן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully