וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיאוס: "השחקנים ששיחקו היום הוכיחו שהם לא ראויים להרכב"

דור בלך

24.9.2008 / 21:43

לותר מתיאוס העלה למשחק גביע הטוטו מול בני יהודה מספר מחליפים ושחקנים צעירים, אך התאכזב אחרי התבוסה 3:0: "הגיע לנו להפסיד"

באופן טבעי, המשחק השני בגביע הטוטו הערב (רביעי), בין בני יהודה ומכבי נתניה, היה פחות מעניין מזה שהתחיל מעט לפניו (בית"ר ירושלים- מכבי חיפה). למרות זאת, מדובר היה בהזדמנות טובה עבור מאמני הקבוצות לבחון שחקנים ושיטות חדשות. עבור חלק משחקניו של לותר מתיאוס, שראה את קבוצתו ביכולת מזעזעת, התבוסה 3:0 עשויה היתה להיות הזדמנות ראשונה ואחרונה לזמן הקרוב.

המאמן הגרמני החליט לתת צ'אנס לשחקנים הצעירים והפחות מוכרים של נתניה במשחק גביע הטוטו, וזה לא ממש עבד. "השחקנים ששיחקו היום לא שמחים שהם לא בהרכב הקבוע, אבל היום זה ברור למה הם לא שם", סיכם מתיאוס. "איך ששיחקנו היום הגיע לנו להפסיד. הופתעתי, כי שחקנים שמקבלים הזדמנות צריכים להוכיח את עצמם".

מי שבכל זאת הרשים את מתיאוס הוא הברזילאי הנבחן יומברטו, שפתח את המשחק טוב אך נחלש לקראת סופו. במועדון כבר סיכמו את התנאים עם השחקן, שצפוי לחתום מחר, יומו האחרון של מועד ההעברות. "הוא בדרך הנכונה. הוא איבד קצת את הכוח במחצית השניה כי הוא לא בכושר, אבל מדובר בשחקן טוב מאוד עם רגל שמאל טובה ואני רוצה אותו ואני יודע שהוא רוצה להשאר פה", הוסיף המאמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully