וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופית: המשטרה לא אישרה את דוחא

יצחק סולומון

25.9.2008 / 11:00

הליקויים באיצטדיון לא תוקנו, ובני סכנין תיאלץ לארח בשבת את מכבי ת"א בקרית אליעזר. בקבוצה ינסו להתחזק לפני סגירת חלון ההעברות

היום (חמישי) הודיעה המשטרה באופן סופי כי היא אינה מאשרת את איצטדיון דוחא, ובני סכנין תיאלץ לארח בשבת הקרובה את מכבי תל אביב באיצטדיון קרית אליעזר בחיפה.

כבר אתמול משטרת משגב הודיעה כי מבחינתה טרם תוקנו הליקויים הבטיחותיים במגרש, ואיצטדיון דוחא אינו כשיר לארח משחקים בליגת העל. בהנהלת בני סכנין פנו להתאחדות לכדורגל, בבקשה שתאפשר להם לתקן את הליקויים עד יום שישי, אך המהלך לא אושר.

כזכור, באצטדיון דוחא החלו השיפוצים, בעקבות פגישה שנערכה אתמול בין נציגי הקבוצה לראש העיר, מוחמד באשיר. ראש העיר הבהיר להנהלת הקבוצה כי הקופה ריקה והוא אינו מסוגל לבצע את התיקונים הדרושים, ההנהלה החליטה לקחת על עצמה את הנושא, המוערך בכ- 200 אלף שקל. בין היתר כוללים התיקונים הגבהת גדרות, התקנת מזגנים וכן התקנת מצלמות במעגל סגור, על פי דרישת המשטרה.

סנ"צ אמל חליל, מפקד תחנת המשטרה במשגב, אמר בתגובה: "העבודות יצאו לדרך, יש מוכנות מצד הקבוצה לתקן את הליקויים, אבל יש ליקויים מהותיים, כמו אישור כיבוי אש, כמו גידור היציע החדש, שביל המוביל לתוך המגרש לא מהודק ועוד. זה עניין של זמן קצר עד שהמגרש ייפתח, אבל כל עוד זה המצב לא נמליץ בפני ההתאחדות לאשר את המגרש. אולי במשחק הבית הבא המגרש כבר יהיה מוכן לחלוטין".

ובנושא המקצועי, רגע לפני סגירת חלון ההעברות עושה היושב ראש, מאזן גנאים, כל מאמץ כדי לחזק את הסגל שלו. גנאים מנהל משא ומתן עם עידן סרור מהפועל תל אביב ועם לירן כהן ממכבי פתח תקוה, ומקווה עד מחר לסגור עם אחד מהם. בנושא הזרים, החלוץ הסרבי דרקו דרייניץ צפוי לקבל הודעה על שחרורו מהקבוצה. הברזילאי מייקון דוס סנטוס עשוי לחתום על חשבונו. הקשר הגנאי אסיין קוואקו מתנדנד.

עדכון ראשון: 24.9, 18:30
עדכון אחרון: 25.9, 11:00

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully