וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן שמעון הורחק משני משחקים

מאמן מכבי ת”א הורשע בהעלבת בשופט ואמר: "אני מאוכזב. העונש חמור מאוד". איציק לוזון הורחק מכר הדשא ל-3 חודשים, ו-6 על תנאי

יותם רונן

צילום ועריכת וידאו: יותם רונן

מאמן מכבי תל אביב, רן בן שמעון, הורשע היום (רביעי) בהעלבת שופט, והורחק משני משחקים בפועל, ארבעה על תנאי לשנה וספג גם 5,000 שקל קנס. לאור העובדה שמאמן הכח עמידר רמת גן, דודו דהאן, הורחק לחודש וחצי בגלל העלבת שופט במשחק אימון, ולאור החששות במכבי תל אביב מעונש כבד, נראה שהמאמן והמועדון יכולים להיות מרוצים מהעונש הקל.

בן שמעון הופיע הערב בפני בית הדין המשמעתי של ההתאחדות לכדורגל. כזכור, בן המאמן הואשם בהעלבת שופט, לאחר שקרא לעבר הקוון עוזי בסון "אפס", במהלך משחקה של קבוצתו בטדי מול בית"ר ירושלים. הדיון בעניינו נדחה בשבוע שעבר בשל סיבות אישיות

במהלך הדיון, בן שמעון פנה לדיין, דוד לב, וביקש מחילה: "ביקשתי סליחה על המעידה שנפלטה לי, אני לא חושב ככה. גם אחרי המשחק התנצלתי וניגשתי ללחוץ יד לשופטים. זו הייתה אמירה נקודתית, לא התקפתי אותם, אני מאוד מצטער. זה מקרה שלא יחזור על עצמו. אני מופיע בפני בית הדין בפעם האחרונה".

בן שמעון ביקש לדבר באופן אישי: "עבר עליי שבוע קשה, בניתוח לאחור טעיתי". הדיין לב בחן את ארבעת ההרשעות הקודמות של בן שמעון משנת 2006 בסעיף של העלבת שופט. "שנת 2006 לא הייתה שנה טובה עבורך", אמר לב לבן שמעון. המאמן ענה: "זו הייתה שנתי הראשונה כמאמן, אני מקווה שבית הדין יבין ויתחשב בנסיבות. יש לך הבטחה ממני , אתה לא תראה אותי השנה פה". כשיצא מהדיון, אמר בן שמעון לעיתונאים: "אני צריך להתעסק בכדורגל ולא בשופטים".

"אני בהחלט מאוכזב", אמר המאמן לאחר הפסיקה על עונשו, "ציפיתי לעונש קל יותר. אבל זו ההחלטה של בית הדין ואנחנו נכבד אותה. אני חושב שלהרחיק מאמן של קבוצת כדורגל מלשבת על הספסל במשחקים רשמיים זה עונש מאוד חמור, אבל שוב,, אני מכבד את ההחלטה. אין שום סיבה שהעניין הזה יפגע במכבי או בהכנות. אנחנו ממשיכים הלאה ומתעסקים במטרות שלנו".

איציק לוזון: "זה שופט מתוסבך"

במקביל נערך הדיון בעניינם של איציק לוזון, ייטב לוזון וקובי רפואה ממכבי פתח תקווה. השלושה מואשמים בהעלבת השופט, שירן זילברמן, במשחק הנוער בין קבוצתם להפועל כפר סבא. מדובר באותו משחק בו קילל לכאורה, אבי לוזון, את השופט זילברמן, אך הדיון בעניינו של יו"ר ההתאחדות יתקיים במועד מאוחר יותר.

איציק לוזון קיבל קנס של 6,000 שקל בפועל, ואיסור להימצא בתחומי שדה המגרש למשך תקופת בת שלושה חודשים, וכמו כן עונש על תנאי של 10,000 שקל והרחקה מהמגרשים למשך חצי שנה. לגבי ייטב לוזון, קובי רפואה וקובי חוגי, הומלץ להגיש גם נגדם כתב אישום רשמי, והמזכירות צפויה לדון בנושא בישיבה שתיערך בשבוע הבא.

"אני לא מאשר כלום, זה שופט מתוסכל ומתוסבך. שקר וכזב חד וחלק", אמר לוזון, שמייצג בדיון גם את ייטב לוזון ורפואה. בית הדין סירב לקבל מלוזון תצהירים, ומנהל מכבי פתח תקווה כעס: "איך אפשר לשכנע את בית הדין הזה? זה משחק מכור מראש". הדיין, עמנואל סלע, ענה לו בכעס: "אם אתה חושב שאתה יכול לומר לי משחק מכור אתה טועה. את הדיון לגביך אני מסיים". לוזון הגיב: "לא יכול להיות שהיו 20 איש בקהל, ואף אחד לא שמע אף אחד מקלל". הדיין

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully