וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד תיקו בין הפועל ת"א לקרית שמונה, הפעם בגביע הטוטו

יצחק סולומון

24.9.2008 / 18:50

הפועל ת”א ועירוני קרית שמונה למצוא את השער, אבל שוב חילקו את הנקודות אחרי 1:1. צרפתי ייעדר חודשף דיין נזף ביוסי בצלאל

יומיים אחרי שלא הצליחו למצוא את הרשתות האחת של השנייה במשחק הליגה ביניהן, נפרדו היום עירוני קרית שמונה והפועל תל אביב בתיקו נוסף, הפעם 1:1.

חאיר סספדס הפרואני, שחזר מהרחקה שריצה עקב כרטיס אדום שספג במשחק הליגה מול מ.ס אשדוד, כבש את בדקה ה-55 וקירב את קבוצתו לניצחון, אבל שער של עידן סרור בדקה ה-89 דאג לחלוקת הנקודות, במשחק בו שיתפו שני המאמנים הרבה מאוד שחקנים צעירים.

מי שלא שיחק הערב היה קשר קרית שמונה, גיא צרפתי, שייעדר כחודש בעקבות פציעתו בגב במשחק הליגה בשבת האחרונה מול אותה הפועל תל אביב כך התברר היום לאחר שהשחקן עבר בדיקת מיפוי עצמות. "זו מכה קשה עבורנו", אמרו הערב בקריה.

הקשר יעוזה אבובקרי הגיע רק רבע שעה לפני שריקת הפתיחה וכלל לא התלבש. "הוא הגיע כדי להתרשם ולא היה מתוכנן לשחק", הסבירו בקבוצה. גם החלוץ מגאבון, פול קסאני, לא שיחק לאחר שהשחרור שלו עדיין לא הגיע מקבוצתו האחרונה בגאורגיה.

המאמן מישל דיין כעס מאוד ובחדר ההלבשה נזף בשוער יוסי בצלאל, שבגלל טעות קשה שלו ספגה הקבוצה את שער השוויון בדקה ה- 90 מרגלי עידן סרור. "איך אתה מקבל כזה גול", שאל אותו המאמן. שחקן בקבוצה הוסיף: "זה מתסכל. זה משחק שיכול היה להחזיר לנו את הביטחון. להחזיר אותנו לתמונה. חבל מאוד, אבל זה חלק מהכדורגל". מי שזכו הערב למחמאות היו הצעירים תומר סוויסה, עדי אלישע ושלומי אביסידריס, שפתחו בהרכב, כמו גם עדן בן בסט, שפתח לראשונה מאז הגיע לקבוצה.

מחמאות בהפועל ת"א לשחקנים הצעירים

"אני חושב שהבחורים הצעירים שיחקו מצוין. צריך לומר מילה טובה לתומר קשטן ואברהם בכר כי רוב הקבוצה היום הייתה מורכבת משחקני קבוצת הנוער", החמיא מאמן הפועל תל אביב, אלי גוטמן, לשחקנים, "הם הביאו למשחק המון מוטיבציה ומגיע לנו לחזור עם נקודה. היום היו שחקנים צעירים שמאוד רצו להוכיח את עצמם ואני שמח על כך".

גוטמן הוסיף: "אני לא נוהג לשבח שחקן כזה או אחר אחרי משחק אבל אחרוג ממנהגי ואציין את יהודה חוטה, שחקן צעיר שהצטרף אלינו מהנוער בתחילת העונה. הוא בתהליך מאוד בטוח של התקדמות ואני מקווה שהוא יצליח בהמשך".

"צפוי לנו משחק לא קל בשבת בבלומפילד, אבל אין משחקים קלים בליגה הזו ואני מקווה שנשחק נגד הפועל פתח תקוה ברוב חלקי המשחק כמו ששיחקנו ב-30 הדקות הראשונות ביום שני כאן" סיכם גוטמן.

יגאל אנטבי אמר: "כל הכבוד לצעירים ששיחקו בפעם הראשונה בבוגרים. הם היו טובים, נלחמו ובסוף גם הבקיעו. דיברנו איתם לפני המשחק וביקשנו מהם ליהנות ולשחק כדורגל יפה, אני חושב שהם עשו זאת על הצד הטוב ביותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully