וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צסק"א ניצחה את מכבי ת"א 59:76

24.9.2008 / 18:10

מכבי ת"א וצסק”א מוסקבה נפגשו שוב. אחרי מחצית ראשונה צמודה, קלעו הצהובים 17 נקודות בלבד בחצי השני והובסו 76:59

AP

תקציר המשחק באדיבות ערוץ 5+ לייב

אז זהו זה, טורניר גומלסקי הסתיים מבחינת מכבי תל אביב, והסתיים בשני הפסדים. אמנם מדובר רק במשחקי אימון, והעונה עדיין רחוקה, אבל ברור לגמרי שהצהובים יכולים לקחת מהמשחקים נגד פנאתינייקוס (ביום שני) וצסק"א מוסקבה (היום) שלל דברים - חיוביים יותר וחיוביים פחות.

הערב הפסידה קבוצתו החדשה של אפי בירנבוים 76:59 לצסק"א מוסקבה במשחק על המקום השלישי במסגרת טורניר גומלסקי. מכבי אמנם נשארה צמודה לאלופת אירופה המכהנת במהלך כל המחצית הראשונה, אך אז הגיע הרבע השלישי. ההתקפה הצהובה נתקעה לחלוטין, קלעה רק 7 נקודות ב-10 דקות, בעוד ההגנה היתה נראית חדירה להפליא. צסק"א שייטה קדימה, ולא עצרה להביט אחורה. עד הסיום ניסתה מכבי למזער את ההפרש, אך גם זה לא ממש עבד.

בירנבוים יכול לקחת מהמשחק הזה בעיקר את המחצית הראשונה בה, כאמור, נראתה מכבי תל אביב כשווה אל מול אחת הקבוצות העשירות באירופה. טריי סימונס עם רבע ראשון טוב, רודני ווייט נצץ ברבע השני, וקרלוס ארויו הבליח פה ושם. אלא שבמחצית השניה נעצר לחלוטין הרכז הפורטו ריקני, וווייט, מצידו, זרק כל כדור שהגיע בכיוונו, ובקושי מסר.

מהעבר השני, ניתן היה לראות קבוצה אינטלגנטית, מחוברת ומאוזנת. לנגדון פתח טוב, לורבק הצטרף אליו, אבל למשך כל אורך המשחק שיחקו הרוסים באופן קבוצתי, והציגו חיבור שבדרך כלל לא מאפיין קבוצות חדשות בשלב הזה של העונה.

מהלך המשחק

המשחק נפתח במגמה מעט אדומה, כשצסק"א מגיעה יותר עירנית ומנצלת הגנה חולמנית בצהוב כדי לפתוח פער 4:9, בעיקר בזכותו של טרג'ן לנגדון שהפציץ מכל מקום. קרלוס ארויו התקשה למצוא את הקצב באותן דקות, אבל רודני וויט וטריי סימונס השתלטו על משחק ההתקפה של מכבי והשאירו אותה בתמונה כשבסוף הרבע 20:21 למארחת.

הרבע השני נפתח עם נקודות של רודני ווייט, שתפס פיקוד על ההתקפה הצהובה עם ירידתו של קרלוס ארויו אל הספסל. מהצד השני, דקות טובות של לורבק העלו חזרה את הרוסים ליתרון 28:32. ווייט המשיך להיות דומיננטי בהתקפה, והראה יד רכה עם שתי שלשות מוצלחות, וכשארויו הוסיף אחת משלו מכבי עלתה ל-32:35. מכבי כבר ברחה ל-8 נקודות הפרש, אך הרוסים הצליחו לחזור למשחק. שתי נקודות של כספי בשניה האחרונה הורידו את הקבוצות למחצית כשהיתרון הצהוב עומד על 37:42.

צסק"א פתחה את הרבע השלישי בטירוף, ובעזרת שלוש שלשות מהירות וריצת 0:14 הפכה את התוצאה וברחה ליתרון 42:51. מכבי סבלה מבעיית עבירות, כשלבורשטיין, פישר וסימונס היו 4 עבירות כ"א, וקלעה סוף סוף נקודות ראשונות במחצית אחרי ארבע דקות בתוכה. אלא שהרוסים המשיגו להציג הגנה חזקה והתפקה יעילה, ועלו חזרה ליתרון דו-ספרתי 45:60, הגבוה במשחק. הרבע השלישי הנורא של הצהובים סוף סוף הסתיים (בתוצאה 7:26 לצסק"א), ולרבע המכריע מכבי עלתה בפיגור 63:49.

קבוצתו של אפי בירנבוים אמנם פתחה את הרבע האחרון עם ארבע נקודות מהירות, אך צסק"א לא אפשרה למכבי לחזור למשחק, וברחה חזרה, הפעם ל-53:72. הרוסים לא הביטו אחורה, ושייטו לניצחון קליל. 59:76 לצסק"א בסיום, ומכבי תל אביב מסיימת רביעית בטורניר ההכנה.

קלעו למכבי תל אביב: קרלוס ארויו 13, רודני ווייט 12, עמרי כספי 8, טריי סימונס וג'ייסון וויליאמס 7 כ"א, אסטבן באטיסטה 6, דרור חג'ג', ליאור אליהו וד'אור פישר 2 כ"א.

קלעו לצסק"א: ארזם לורבק 22, טרג'ן לנגדון 15, ויקטור חריאפה 12, טרנס מוריס 8 (10 ריבאונדים).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully