וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א, בדוחא עצובה

24.9.2008 / 13:52

איצטדיון דוחא לא האיר פניו למכבי תל אביב, שטרם ניצחה בו, בליגה או בגביע. לא בדיוק המגרש המתאים לצהובים לצאת בו מהמשבר

ה-13.4.2004 היה עוד יום במסכת הכשלונות של מכבי תל אביב בעשור הנוכחי. הצהובים התארחו ברבע גמר גביע המדינה בקרית אליעזר אצל בני סכנין, העולה החדשה שנאבקה על הישארות בליגת העל. הצהובים הצליחו להשוות בזמן פציעות ל-1:1, אבל נוצחו בפנדלים, שיטה שבה תמיד הצליחו במפעל, ואיבדו את הסיכוי היחיד שלהם לתואר באותה עונה.

בקרית אליעזר או בעילוט, למכבי תל אביב תמיד היה קשה לנצח בחוץ את בני סכנין. הצהובים רשמו ניצחון-חוץ אחד על הסכנינאים, 0:1 בעונת 2004/05, ושנה לאחר מכן נפתח איצטדיון דוחא, שעשה רק טוב למארחים והפך לסיוט של האורחים. עכשיו, שהקבוצה של רן בן שמעון לא נמצאת בתקופה טובה ומפלס הלחץ עולה, לא בטוח שביקור בסכנין הוא מה שהוא צריך, במיוחד כשההיסטוריה מראה שזה לא היה המגרש שהוציא את מכבי תל אביב ממשברים בעבר.

2005/06: עוד סיכה בבלון

הפיצוץ הראשון בעונת הגלקטיקוס המושמצת של מכבי תל אביב נשמע במחזור השלישי, כשהצהובים הפסידו בכפר סבא 1:0. אחר כך באו עוד ארבעה מחזורים עגומים, ובמחזור השמיני התארחה מכבי תל אביב באיצטדיון החדש, שנפתח שלושה שבועות בלבד לפני כן, למפגש עם בני סכנין. בדקה ה-67 הבקיע יניב אברג'ל שער למארחים וסכנין ניצחה 0:1. במחזור ה-26 זה נראה טוב יותר עבור הצהובים, שהוליכו 0:1 משער של אופיר חיים בדקה ה-52, אבל אברג'ל שוב הזיק להם, בישל לאחמד קאסום את השוויון והקבוצות נפרדו בתיקו 1:1.

2006/07: הלך עוד גביע

בעודה מייצרת רצף מרשים של משחקים ללא הפסד בליגה, הגיעה מכבי תל אביב הבטוחה של אלי כהן שוב לדוחא, הפעם למשחק בשמינית גמר הגביע מול בני סכנין מצמרת הליגה הלאומית. בסיבוב שלפני כן ניצחה סכנין בהארכה את מכבי נתניה, והצהובים ידעו שאסור להקל ראש. אלא שגם הידיעה הזו לא פטרה אותם מעונש. משחק שקול ורדוד הסתיים ב-0:0 לאחר 90 דקות והקבוצות הלכו להארכה. בדקה ה-94 כבש אוהד קדוסי, הג'וקר של סכנין באותה עונה, והעלה את המארחים ל-0:1 מפתיע. מכבי תל אביב עלתה להתקפה, הפקירה את ההגנה ושלוש דקות לסיום ספגה שער שני מלירון וילנר בהתקפה מתפרצת - 0:2. שער מצמק של ג'ובאני רוסו שניות מהשריקה האחרונה לא מנע מבוכה מהצהובים, שהפסידו 2:1 וסיימו עוד עונה בלי תואר ועם הרבה חמיצות.

2007/08: נכנעים ליבוריאן ובוזגלו

פתיחת עונת 2007/08 הייתה קטסטרופלית במכבי תל אביב. אלי כהן פוטר אחרי המחזור השני, ניר לוין הגיע במקומו ואת הניצחון הראשון קצרה הקבוצה רק במחזור השמיני מול בני יהודה תל אביב. אחרי הפסד בדרבי וניצחון על מכבי הרצליה, קיוו הצהובים לייצר קצת מומנטום, אבל לרוע מזלם פגשו במחזור ה-11 את הקבוצה הצעירה והרעבה של אלישע לוי. אחרי 6 דקות כבר הייתה התוצאה 0:2, משערים של חאמד גנאים ואיליה יבוריאן, והאורחים היו בהלם מוחלט. רק בדקה ה-67 צימק יוסי שבחון ל-2:1, אבל חמש דקות בלבד לאחר מכן קיבל מאור בוזגלו, במשחק אדיר (שני בישולים ושער), כדור מיבוריאן ודחק ממרכז הרחבה פנימה. שער מצמק של עמרי רון קבע 2:3, אבל שלוש הנקודות שוב נשארו בגליל המערבי.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

2008/09: ?

כמו בכל המשחקים הקודמים שלה בדוחא, מכבי תל אביב מגיעה עם הגב לקיר וניסיון מר מהמגרש הצפוני. העובדה שסכנין טרם הבקיעה העונה היא סימן טוב עבור בן שמעון, אלא שגם ההתקפה שלו לא בדיוק ירתה בצרורות. בכדורגל לא משחקים נגד הסטטיסטיקה אלא מול 11 שחקנים של הקבוצה היריבה, אבל בהסתמך על ניסיון העבר ועל העובדה שסכנין תעלה למגרשה הביתי בפעם הראשונה העונה, צפוי להיות חם מאוד במוצ"ש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully