וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניה: מחלקים כרטיסים בחינם

דור בלך

24.9.2008 / 13:56

בקבוצה מאוכזבים ממספר הצופים המועט שמגיע למשחקים בקופסא למרות השיווק האגרסיבי, ויחלקו 500 כרטיסים לנשים וילדים עד גיל 13

במכבי נתניה מאוכזבים מכמות הצופים המתדלדלת במשחקי הקבוצה באצטדיון הקופסא, העומדת על ממוצע של כ-2000 אוהדים בלבד למשחק, ויחלו בקמפיין שיווקי נוסף. כזכור בקיץ פרסמו את מכירת המנויים באופן אגרסיבי למדי עם שילוט ברחבי אזור השרון, פרסום באינטרנט ובמקומונים, מספר מוקדי מכירות, מוקד טלפוני ואינטרנטי שפעלו 24 שעות ביממה וכן הטבות לרוכשים בשווי העולה על מחיר המנוי - אך למרות זאת מכרו פחות מ-2,000 מנויים, פחות מבעונה שעברה.

לקראת המשחק הביתי מול מ.ס אשדוד בשבת החליטו במועדון לחלק 500 כרטיסים לנשים וילדים עד גיל 13, ולפתוח יציע נפרד בעבורם. מי שירצה לקבל את הכרטיס יצטרך להירשם באתר האינטרנט של המועדון ולהשאיר פרטים אישיים, מה שייצור עבור המועדון מאגר מידע על רוכשים פוטנציאלים ויתרום בשיווק ממוקד יותר בעתיד. בין הנרשמים יוגרל גם מנוי עונתי לארבעה אנשים.

במכבי חיפה הקצו לפני מספר שנים יציע מיוחד למשפחות, ובנתניה שוקלים מהלך דומה, בהתאם להצלחת המבצע בשבת. כמו כן הצטרפה לאחרונה למועדון אשת שיווק הספורט הגרמנייה קרינה גולדברג, שתאחד כוחות עם גדי חן שאחראי על שיווק המנויים והכרטיסים, ומתפקד בנוסף גם כמנהל הקבוצה בפועל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully