וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדרסון: "ברור שאני מגיע כדי לשחק"

24.9.2008 / 11:51

הברזילאי יגיע אחר הצהריים לישראל וישוחח עם ההנהלה. הערב: גביע הטוטו מול בית"ר ירושלים בטדי. חיפה תשווק את עצמה בטלוויזיה

הקשר הברזילאי שאבייר אנדרסון ינחת אחר הצהריים (רביעי) בישראל בליווי סוכנו. השחקן מעוניין להצטרף מיידית למכבי חיפה ותובע את שכרו, על פי חוזה, עד תום העונה. בחיפה מתכוונים לצרף את השחקן לסגל עד שתתמלא מכסת הזרים. אם אנדרסון ימצא קבוצה, חיפה תשחרר אותו. במועדון בודקים במקביל אפשרות להשתחרר מהחוזה עם השחקן תמורת פיצוי כספי.

בהמשך לידיעה משלשום על האפשרות שהקשר יחזור למועדון שמחזיק בכרטיסו, אמר הבוקר אנדרסון לוואלה! ספורט: "אני מגיע למכבי חיפה וברור שאני מגיע כדי לשחק". בחיפה הביעו פסימיות. במועדון אמרו הבוקר: "אם הוא ישחק בסופו של דבר בקבוצה ויציג את אותה יכולת שהציג אז, לא בטוח שנראה אותו בהרכב".

לקראת המשחק מול בית"ר הערב: אלישע לוי יפתח עם שחקני ספסל רבים, ביניהם מוחמד גדיר ואייל גולסה הצעירים. גם ניר דוידוביץ' ייעדר ואת מקומו יתפוס אמיר אדרי. דוידוביץ' רוצה להיות קרוב לבנו החולה שנמצא בבית החולים. שחקן נוסף שיקבל מנוחה הוא דקל קינן ואת מקומו צפוי לתפוס שי מימון. אלישע לוי אמר לקראת המשחק: "בית"ר קבוצה מצוינת, אבל גם אנחנו קבוצה טובה. ננסה לשפר דברים לקראת יום ראשון. נעמיד הרכב חזק".

בנושא אחר: החל מהערב, בשעות השיא של הצפייה בערוץ 10, יוקרן קמפיין חדש שהגה המנכ"ל איתמר צ'יזיק. זוהי פרסומת תדמיתית למועדון שבו ייקראו ראשי המועדון לאוהדים לרכוש מנויים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully