וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד אחת בפנים

24.9.2008 / 10:18

בוסטון גברה על קליף לי וקליבלנד 4:5 ועלתה לפלייאוף, היאנקיז רשמית בחוץ. הדודג'רס מתקרבים, הויילד קארד ב-NL שוב מסתבך

בוסטון - קליבלנד 4:5

בתסריט הבלהות של הרד סוקס הופיעו סוויפ ביתי מקליבלנד וסוויפ של היאנקיז בטורונטו, מה שהיה גורם לסדרת סוף השבוע מול הפסים בפנוויי פארק להפוך למכרעת. אבל דווקא מול מי שאמור להיות סיי יאנג ה-AL, קליף לי, הרד סוקס שמו חמש ריצות על הלוח, טים וייקפילד ניצח וג'ונתן פפלבון שמר כדי לסגור את העניינים. בעקבות הניצחון הכפול של טמפה ביי בבולטימור, שהגדיל את הפרש הרייז בפסגה לשלושה משחקים, בוסטון תסתפק בויילד קארד ובמפגש מול האיינג'לס בפלייאוף. לי הגיש שבעה ושמונה, אבל ספג את כל חמש ריצות החובה ואת ההפסד.


בולטימור - טמפה ביי 5:2
בולטימור - טמפה ביי 7:5

בשני המשחקים סגרו הרייז פיגורים מוקדמים, עלו ליתרון של שלושה משחקים (שהם בעצם ארבעה בגלל הניצחון בסדרה השנתית על בוסטון) ויזכו בימים הקרובים בבית המזרח. במשחק הראשון (2:5) הגיש ג'יימס שילדס שבעה וניטרל שמונה, ודן ווילר שמר בהצלחה. גארט אולסון עם ההפסד. במשחק השני (5:7) שמו הרייז שש ריצות על הלוח באינינג השמיני, כשאוואן לונגוריה רושם הומר וג'יי פי האוול את השמירה. הפסד לג'יימי ווקר.


טורונטו - ניו יורק יאנקיז 3:1

מייק מוסינה רשם ניצחון מספר 19 העונה עם חמישה אינינגים, ויקבל כנראה הזדמנות בפנוויי פארק ביום ראשון לרשום עונת 20 ניצחונות ראשונה בקריירה. הפסד לג'סי ליץ', היאנקיז יחמיצו את הפלייאוף לראשונה מאז 1993.


מינסוטה - שיקגו וייט סוקס 3:9

עונה שלמה מתנקזת בסדרה הזו. ניצחון של הוייט סוקס היה משחרר לחץ ומבטיח להם מעשית עליה לפלייאוף, אבל ג'ייסון קובל חשב אחרת. קובל חבט לשני הומרים והכניס שלוש ריצות הביתה, שבעה וארבעה לסקוט בייקר. הומרים גם לדלמון יאנג במינסוטה ולקן גריפי ג'וניור מהוייט סוקס. הפסד נוסף לחאווייר ואסקז, שבחוץ מגיש פשוט איום, ויתרונה של שיקגו עומד כעת על 1.5 משחקים.


סיאטל - איינג'לס 6:9

רוי קורקוראן זכה בניצחון וג'יי ג'יי פאץ בשמירה, כשג'רד וויבר מרשה שש ריצות חובה ורושם את ההפסד. האיינג'לס, עם חמישה משחקים לסיום העונה, עדיין עומדים על 97 ניצחונות במאזן ויכולים להתכונן נפשית לסדרה עם הרד סוקס, השלישית ביניהם בפלייאוף בחמש שנים.

משחקים נוספים:

דטרויט - קנזס סיטי 5:0
טקסס - אוקלנד 4:6

שוב מסובך ב-NL

בואו נעשה קצת סדר לפני הדיווח על המשחקים: המטס ומילווקי ניצחו, פילדלפיה הפסידה. במזרח, לפיליז יש יתרון של 1.5 משחקים על המטס. בקרב על הויילד קארד יש לפילדלפיה יתרון של 2.5 משחקים על הברוורס, כשהמטס מקדימים את מילווקי במשחק אחד.

ניו יורק מטס - שיקגו קאבס 2:6

יוהאן סנטנה שם כשצריך אותו. סנטנה הכיש עשרה חובטים בשמונה אינינגים של עבודה, עזר למטס לרשום שתי ריצות משוות על הלוח באינינג החמישי עם סינגל דרדל'ה מכדור ששבר את מחבטו ורשם ניצחון מספר 15 העונה (ERA של 2.64) כדי לקדם את המטס עוד קצת לפלייאוף. לואיס אייאלה עם השמירה, ההפסד לצ'אד גאודין, שיקגו עדיין בהולד לראות מי תהיה יריבתה בסיבוב הראשון.


לוס אנג'לס דודג'רס - סן דייגו 1:10

נומאר גרסיהפארה חבט להומר, צ'אד בילינגסלי היה יעיל עם שישה וחמישה והדודג'רס ניצלו את ההפסד של אריזונה, הגדילו את הפער במערב לשלושה משחקים וכשנותרו רק חמישה משחקים לסיום העונה, הם ממש רואים את אוקטובר מקרוב. וייד לבלנק עם ההפסד.


פילדלפיה - אטלנטה 3:2

תקלה לפיליז, שנכנעו לשישה וארבעה של מייק המפטון ולשמירה של מייק גונזאלס שפתחה לא רק את הקרב על המזרח אלא הכניסה אותם חזרה לקלחת הויילד קארד. הומר לקייסי קוצ'מן באטלנטה, הפסד לקול המלס למרות שבעה ושבעה ואאוטינג מצוין.


מילווקי - פיטסבורג 5:7

פרינס פילדר חבט להומר חשוב ביותר באינינג התשיעי, שהקנה ניצחון לסלומון טורס והשאיר את תקוות הפלייאוף של מילווקי בחיים. טי ג'יי בים עם ההפסד, מילווקי רחוקה עדיין משחק אחד בלבד מהמטס, כשאם תסיימנה שתי הקבוצות במאזן זהה, הן ייאבקו במשחק אחד ביניהן על הזכות לעלות לפלייאוף.


סט. לואיס - אריזונה 4:7

הפסד כואב לדיאמונדבקס, שיתקשו מאוד למחוק פער בן שלושה משחקים מהדודג'רס בזמן שנשאר. הקרדינלס הודחו רשמית ממאבק הפלייאוף בגלל הניצחון של המטס, אבל היכו את רנדי ג'ונסון עם חמש ריצות והפסד. שישה אינינגים לקייל לוהש, שמירה לריאן פרנקלין. הומרים לריאן לודוויק מסט. לואיס ולמיגל מונטרו וכריס יאנג מאריזונה.


יתר המשחקים ב-NL:

סן פרנסיסקו - קולורדו 9:4
יוסטון - סינסינטי 2:1
וושינגטון - פלורידה 4:9

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully