וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תומר בן יוסף ועידן טל יחזרו להרכב בית"ר ירושלים

אסף שקד

23.9.2008 / 18:22

ראובן עטר מתכנן שינויים בהרכב לקראת משחק גביע הטוטו מול מכבי חיפה. יצחקי: "כל קבוצה שתגיע לטדי צריכה לחשוש מאיתנו"

בית"ר ירושלים ערכה הבוקר (שלישי) את האימון המסכם לקראת משחק גביע הטוטו מול מכבי חיפה, מחר בשעה 18:30 באצטדיון טדי. מי שחזר הבוקר להתאמן ואף תורגל בהרכב הוא הבלם תומר בן יוסף, שסבל מכאבים בגבו בשבוע האחרון. בן יוסף צפוי לפתוח על חשבון אריק בנאדו, שעבר אתמול עקירת שן ויזכה למנוחה.

ההרכב שתרגל עטר באימון היה שונה מההרכב ששיחק בשני משחקי ליגה האחרונים, והתבסס על שיטת ארבעה שחקני הגנה, חמישה קשרים וחלוץ בודד. יתכן כי עטר רוצה לנסות את המערך הנ"ל לקראת משחק הליגה ביום ראשון .

כריסטיאן אלברז יזכה מחר למנוחה ואת מקומו בהרכב יתפוס המגן הצעיר שמוליק קוזוקין. עידן טל, שלא זכה ולו לדקת משחק אחת במשחק האחרון מול הכח עמידר ר"ג, צפוי לחזור להרכב, כשגם משה אוחיון, שכבש בשבת, צפוי לזכות בחולצת ההרכב.

מי שירדו לספסל ויזכו למנוחה הם הקשרים מיכאל זנדברג ודאריו פרננדז. עידן ורד תורגל גם הוא היום בהרכב ויתמודד מחר על החולצה עם עמית בן שושן. בחוליית ההתקפה יפתח עטר ככל הנראה עם חלוץ בודד בדמותו של ברק יצחקי. טוטו תמוז אגב, נעדר היום מהאימון בגלל טיפולים וצפוי לקבל מחר מנוחה.

ברק יצחקי זכה היום לתואר "השחקן המצטיין" של אתר האוהדים בית"ר.נט והתייחס לצמד המשחקים הקרובים מול מכבי חיפה. "במכבי חיפה אין סודות, אנחנו מכירים כל שחקן ושחקן שלהם. אנחנו לא מפחדים לנצח מחר ולבוא שאננים ביום ראשון. אנחנו האלופים ואסור לשכוח את זה, כשמכבי חיפה תשחק מולנו היא צריכה לזכור שאנחנו האלופים, ולכן אין לנו שום סיבה לבוא בפחד למשחק או שאננים".

נכון לרגע זה מכבי חיפה היא היריבה לאליפות?

"כשהגעתי דיברו אותי על זה, והיה רעש על מכבי תל אביב. אני אמרתי שחיפה תאבק איתנו על מאבק האליפות, והרבה אנשים הרימו גבות. היום אפשר לומר שמכבי חיפה היא בהחלט אחת הקבוצות המתמודדות איתנו על האליפות, והמשחק מולה ביום ראשון יהיה מאוד מאוד חשוב, אבל לפני זה כאמור יש לנו משחק לא קל מולם מחר".

יצחקי דיבר על יכולת הקבוצה: "מקווה שנראה את בית"ר שכולם רוצים לראות – בית"ר שתוקפת, מלהיבה ונלחמת, כמו שנראינו מול הכח, ומאמין שבטדי נשיג את זה במיוחד מול הקהל שלנו. כל קבוצה שתגיע לטדי צריכה לחשוש מאיתנו כי אנחנו האלופים בשנתיים האחרונות".

ביום חמישי ב-12:30 תגיע בית"ר ירושלים לבית החולים הדסה עין כרם לבקר במחלקת הילדים. את האירוע יזמה מנהלת השיווק של המועדון, ליטל לוי, כשגם הבעלים ארקדי גאידמק צפוי להגיע ולכבד בנוכחותו.

הקבוצה הגרמנית, בורוסיה מנשנגלדבאך בה משחקים גל אלברמן ורוברטו קולאוטי, תגיע בחודש דצמבר לישראל במסגרת חגיגות 60 לישראל ותתמודד במשחק אימון בית"ר ירושלים. כזכור, גם מכבי נתניה הודיעה כי תתמודד מול הקבוצה הגרמנית במהלך ביקורה בארץ.

הרכב משוער: טברטקו קאלה, שמעון גרשון, תומר בן יוסף, שמוליק קוזוקין, יואב זיו, דרק בואטנג, עידן טל, אבירם ברוכיאן, משה אוחיון, עידן ורד (עמית בן שושן), ברק יצחקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully