וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדי רם: "סתם אני לא נוסע לשבדיה"

23.9.2008 / 15:15

בנבחרת ישראל קיבלו ברגשות מעורבים את הגרלת גביע דייויס. רם הפגין אופטימיות. נועם אוקון: "נקווה שאחד השחקנים שלהם ייפצע"

לאחר שהבטיחו את ההישארות בבית העליון, חיכו בנבחרת הדיוויס של ישראל לשמוע מי תהיה היריבה הבאה. ההגרלה שהתקיימה היום (שלישי) זימנה מפגש עם שבדיה בחוץ. אותה שבדיה ניצחה בישראל 2:3 במפגש שהתקיים בעונת 2008.

אנדי רם, התייחס ליריבה: "הגרלה קשה מאוד, לשחק בחוץ זה לא כיף. אני חושב שמהנבחרות שיכולנו לפגוש בחוץ זו הגרלה סבירה. יכולנו לשחק נגד ארצות הברית או ספרד. למרות שהפסדנו להם בבית, אני חושב שאם כולם יהיו בכושר טוב, נעבור אותם. סתם אני לא נוסע לשבדיה, לא בא לי לנסוע לשם, אבל בכל מקרה אני חושב שאפשר לעבור כל נבחרת".

נועם אוקון: "ההגרלה קשה כי זה בחוץ וקיווינו שהקהל הישראלי יהנה. כשאתה מתרגל לטוב זה מבאס. זה בטח יהיה באולם, כי הם מאוד טובים באולם. האמת שדווקא אותם אפשר לעבור, אבל זה יהיה מאוד קשה. נקווה שאחד מהשחקנים שלהם ייפצע כי אם זה יקרה זה פותח את כל ההתמודדות. אני מקווה שאשחק נגדם".

אייל רן, קפטן הנבחרת: "זה בית עליון ואין פה הגרלות קלות. שבדיה זו נבחרת עם הרבה מסורת. זו לא שבדיה של שנות ה-80 אבל עדיין זו שבדיה שמשחקת עם יוהאנסון שזכה בגרנד סלאם וסודרלינג ששייך ל-30 הראשונים בעולם. זה יהיה קשה גם בגלל העובדה שזה יהיה בחוץ. בארץ כמעט והפתענו אותם. אני מקווה שהשחקנים שלנו יתקדמו בדירוג וישתפרו עד המפגש. הצוות המקצועי, אני ורונן מורלי, נכין תוכנית אימונים שתתאים כמה שיותר למשחקים. אם נעשה את ההכנות על הצד הטוב ביותר ולאור העובדה שהשחקנים שלנו התעלו בעבר מעל הדירוג שלהם, זה משאיר לנו סיכויים".

השבדים לא אירחו משחקי דייויס בשנה האחרונה, אבל בעבר הם אירחו בעיר גטבורג, על משטח מסוג קרפט (ממשפחת המשטחים הקשים, אבל פחות ידידותי לשחקנים הישראלים). לשאלה על איזה משטח לדעתו יתקיים המשחק, אמר רן: "אני די בטוח שזה יתקיים באולם כשהמשטח להערכתי יהיה בינוני עד מהיר. זה מוקדם לעשות תחזיות כי בסך הכל יש עוד הרבה זמן עד למפגש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully