וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אולמרט חנך את היציע החדש בקרית שמונה

יצחק סולומון

23.9.2008 / 21:03

ראש הממשלה המתפטר ביקר באימון הקבוצה הצפונית. אבובקרי חתם לעונה אחת. במועדון מחכים לשחרור של פול קסאני

קשר הפועל כפר סבא, יעוזה אבו בקרי, חתם היום בצהריים (שלישי) בעירוני קריית שמונה, והוא צפוי לערוך מחר אימון בכורה במדי הקבוצה, ולעמוד לרשותו של המאמן מישל דיין במשחק בשבת. אבובקרי נפגש ביום חמישי שעבר עם יושב ראש הקבוצה, איזי שרצקי, והגיע עמו להבנות כספיות. החוזה הוא לעונה אחת, והשחקן ישתכר כ- 100 אלף דולר לעונה. את הופעת הבכורה שלו יערוך הקשר כבר מחר (רביעי) במשחק גביע הטוטו מול הפועל תל אביב.

הקשר הגנאי בן ה-25 הגיע לישראל בחודש ינואר 2006, והוחתם על ידי מאמן הפועל כפר סבא דאז, אלישע לוי. הוא נטל חלק בהישארות המופלאה של המועדון באותה עונה, תחת הדרכתו של אלי אוחנה, ונשאר בקבוצה גם בשתי העונות שלאחר מכן, ואף פתח את העונה עם הקבוצה בליגה הלאומית. קרית שמונה היא הקבוצה השניה שלו בישראל.

בעקבות פתיחת העונה החלשה, הבטיח שרצקי לעשות כל מאמץ כדי לחזק את הקבוצה. בקריה מצפים לשחרור של קשר נבחרת גאבון, פול קסאני, ומקווים שגם הוא יעמוד לרשות הקבוצה בשבת.

"רק בזכותו יש אצטדיון בקרית שמונה"

בקריית שמונה מודאגים ועדיין לא יודעים מה מצבו של הקשר גיא צרפתי, שנפצע אתמול במשחק מול הפועל תל אביב. בקריה חוששים כי הפציעה שלו חמורה, וכי ייאלץ להיעדר תקופה ארוכה. צרפתי סובל מקרע בשריר, והיום (שלישי) עבר בדיקה כשמחר יעבור בדיקת אולטרסאונד.

"אני לא מסכים עם אלה שאומרים שמשהו לא טוב קורה", אמר הערב המאמן מישל דיין לרדיו קול רגע, "הגענו למצבים, לא הבקענו, אין לי ספק שהשערים עוד יבואו. כולם עוד יעשו את הגולים שלהם. הייתי מרוצה ממה שראיתי בהרכב חסר. אנחנו משחקים כדורגל התקפי ובכדורגל צריך גם טיפת מזל. הם יפרעו את השטרות ואני סומך עליהם. לא רלבנטי לדבר על העונה שעברה. זו קבוצה אחרת, שחקנים אחרים, אני לא מודאג".

ראש הממשלה המתפטר, אהוד אולמרט, ביקר היום בקריית שמונה, ובין היתר חנך את היציע החדש, שלהקמתו פעל. אנשי הקריה העניקו לאולמרט כדורגל חתום בחתימות השחקנים, אולמרט מצידו החזיר להם בכדור, וביקש שישחקו איתו במשחק הליגה מול קבוצתו האהודה, בית"ר ירושלים. "רק בזכותו יש בקריית שמונה אצטדיון כזה מפואר, והעיר לא תשכח לו את זה", סיכם איזי שרצקי.

עדכון ראשון: 23/9 15:06
עדכון אחרון: 23/9 21:03

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully