וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקנים בהפועל ת"א: "גוטמן היה עצבני עלינו חבל על הזמן"

קרן שמש

23.9.2008 / 10:47

מאמן האדומים לא אהב את יכולת קבוצתו בתיקו 0:0 מול קרית שמונה, וגער בשחקניו, במיוחד בחלק ההתקפי. גוטמן צפוי לתת מנוחה להרכב הראשון בגביע הטוטו

הפועל תל אביב חזרה אמש (שני) מקרית שמונה למתחם חודרוב בפנים נפולות. האדומים קיוו לחזור עם ניצחון ראשון העונה, אך במקום נאלצו להסתפק בתיקו אפס ושלוש נקודות מתוך שלושה משחקים. מאמן הקבוצה, אלי גוטמן, לא הסתיר את אכזבתו מחניכיו. "גוטמן היה עצבני עלינו חבל על הזמן, הרבה זמן זה לא הרגשתי ככה", אמר אחד השחקנים בקבוצה והוסיף: "יש אווירה לא טובה, כולם יצאו מהמשחק הזה מבואסים ועצבניים. היינו חייבים לנצח את המשחק הזה ולא הלך לנו - אסור לנו לפשל ככה, חייבים להתחיל להבקיע שערים".

גוטמן עצמו התייחס לאחר המשחק לבעיות של הקבוצה, שלא מצליחה למצוא את הרשת, ואמר לשחקניו בכעס: "אני לא מבין אתכם, אתם לא מרוכזים. איך אתם לא מצלחים לכבוש ממצבים בטוחים"? אמש החליט גוטמן לספסל את דמיטאר טלקיסקי לטובת ביברס נאתכו, וזאת למרות שתורגל באימון המסכם בהרכב הראשון. "זה יכול לעורר אותו - ככה הוא ילחם על מקומו. אנחנו בטוחים שהוא יחזור לעצמו", אמרו בקבוצה.

עידן סרור, שחקן הקבוצה שלא זוכה לדקות משחק שהביע בעבר את רצונו לעזוב את הקבוצה, לא שותף במשחק אמש, ואוהדי הקבוצה אינם מבינים מדוע מחליט גוטמן לוותר על שירותי של השחקן, כאשר על הספסל לא קיימות אופציות רבות וטובות יותר. ראובן עובד, שחקן האדומים שלא נמצא בתוכניות של גוטמן, ממשיך להתאמן מספר פעמים בשבוע באופן עצמאי, ועדיין מחפש קבוצה שתקלוט אותו.

הקבוצה תערוך היום אימון ומחר תחזור צפונה, למשחק גביע הטוטו מול עירוני קרית שמונה. גוטמן צפוי לתת לשחקני הרכב רבים מנוחה, ולהעניק דקות משחק לשחקני הספסל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully