וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת הדייויס תצא לשבדיה

23.9.2008 / 14:12

ישראל הוגרלה בפעם השניה ברציפות מול הנבחרת השבדית בסיבוב הראשון של הבית העליון, אלא שהפעם ההתמודדות תתקיים בחוץ, לראשונה אחרי חמישה מפגשים במפעל. ארה"ב תארח את פדרר ושוויץ

לראשונה אחרי חמישה מפגשים בגביע דייויס, נבחרת ישראל בטניס תצא למשחק חוץ, ועוד מול אותה הנבחרת שניצחה ברמת השרון בחודש פברואר האחרון. כן, אותה שבדיה תתמודד מול הנבחרת הישראלית, רק שהפעם היא תעשה זאת במגרשה הביתי.

כזכור, שבדיה הגיעה לרמת השרון למפגש מול ישראל בסיבוב הראשון של הבית העליון בעונת 2008, וניצחה 2:3. ברבע הגמר היא הפסידה בארגנטינה 4:1, אבל נותרה בבית העליון בזכות ניצחונה בסיבוב הראשון.

המשחקים יתקיימו ב-6 עד ה-8 למארס 2009 בשבדיה. השבדים לא אירחו משחקי דייויס בשנה האחרונה, אבל בשנה שקדמה לה הם אירחו שתי נבחרות בעיר גטבורג, על משטח מסוג קרפט (ממשפחת המשטחים הקשים, אבל פחות ידידותי לשחקנים הישראלים).

המנצחת במפגש בין שבדיה לישראל תתמודד ברבע גמר גביע דייויס ביולי מול המנצחת במפגש בין רוסיה לרומניה.

הכר את היריבה

מי שנעדר מהמפגש בין שתי הנבחרות ברמת השרון היה המחבט השבדי מספר 1, רובין סודרלינג, שסבל מפציעה באותה תקופה. סודרלינג מדורג כיום במקום ה-34 בעולם. קצת אחרי מפגש הדייויס ברמת השרון, סודרלינג חזר לסבב בהצלחה והעפיל לשני גמרים רצופים בטורנירי רוטרדם וממפיס. לאחר מכן, הוא הוריד הילוך ורושם עונה בינונית למדי עד עכשיו, כשבמשחקים האולימפיים ובאליפות ארצות הברית הפתוחה, הוא הודח בסיבוב הראשון. השבוע הוא מתחרה בטורניר בנגקוק.

תומאס יוהנסון, שהיה אחראי לשתי נקודות שבדיות במפגש ברמת השרון, נשאר המחבט מספר 2 בשבדיה והוא מדורג כיום 77 בעולם. גם יוהנסון לא הרשים יותר מדי בסבב בחצי השנה האחרונה, וההישג הטוב ביותר שלו היה סיבוב שלישי בטורניר המאסטרס במיאמי.

עם זאת, חשוב לציין כי סודרלינג ויוהנסון הובילו את הנבחרת השבדית לזכייה בגביע העולם לנבחרות, שהתקיים בחודש מאי האחרון בגרמניה. באותה תחרות, סודרלינג שיתף פעולה עם רוברט לינדסטאט במשחק הזוגות. אותו לינדסטאט שיחק עם סימון אספלין במשחק הזוגות ברמת השרון, וכרגע בכלל לא ברור עם יונאס ביורקמן, שהיה שחקן היחידים השני של שבדיה ברמת השרון, ישרת את הנבחרת שלו בעונה הבאה.

שאר המשחקים

המשחק המסקרן ביותר בסיבוב הראשון של הבית העליון ב-2009 יפגיש בין ארצות הברית לשוויץ. כלומר, אנדי רודיק וג'יימס בלייק יארחו את רוג'ר פדרר, שהחזיר את נבחרתו לבית העליון והתחייב להתייצב גם למשחקים שם.

ארגנטינה, שתתמודד בקרוב מול ספרד על תואר האלופה של השנה הנוכחית, תארח משחק נוסף בביתה והפעם את הולנד. פרננדו גונזאלס וצ'ילה, שחזרו כמו ישראל לבית העליון, יתארחו אצל קרואטיה.

האלופה היוצאת רוסיה תארח בסיבוב הראשון את רומניה, וספרד של רפאל נדאל, שמקווה להפוך לאלופה הנכנסת, תארח את סרביה של נובאק דג'וקוביץ'.

בשני משחקים שישלימו את הסיבוב הראשון, גרמניה תארח את אוסטריה וצ'כיה תארח את צרפת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully