וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המרקיז דה ק(ר)אבס

23.9.2008 / 10:17

גראנד סלאם של ג'ייסון מארקי ניצח את המטס 5:9 והבטיח לקאבס יתרון ביתיות עד הוורלד סירייס. אריזונה סוגרת את הפער מהדודג'רס

ניו יורק מטס - שיקגו קאבס 9:5

ג'ייסון מארקי הוא לא המגיש הטוב ביותר שיש לקאביז, בלשון המעטה, אבל את המחבט הוא תמיד ידע לסובב. גראנד סלאם של מארקי העניק לשיקגו ארבע משש ריצותיה באינינג הרביעי ואגב כך הבטיח לה יתרון ביתיות עד לוורלד סירייס. המטס מרוחקים 2.5 משחקים מפילדלפיה שניצחה הלילה, ונכון לעכשיו נראה שייאבקו על מקום בויילד קארד. מארקי הגיש 6.2 אינינגים, גם דרק לי חבט להומר, קרי ווד עם שמירה מספר 33. ג'ונתן ניסה שרד שלושה אינינגים בטרם נוצח, דייויד רייט עם הומר למטס, שמודאגים גם מפציעתו של קרלוס בלטראן שהתנגש בקיר בשדה המרכזי.


פילדלפיה - אטלנטה 2:6

הפיליז כבר רואים את הפלייאוף מגיע, כשנותרו להם חמישה משחקים בלבד והפער מהמטס תפח ל-2.5 משחקים. פילדלפיה ניצחה בזכות ארבע ריצות באינינג השמיני, שלוש מהן היישר ממחבטו של פאט ברל. סקוט אייר זכה בניצחון, ג'ף בנט עם ההפסד.


סט. לואיס - אריזונה 4:2

הדיאמונדבקס החליטו להלחיץ את הדודג'רס וצימקו את הפער מהפסגה לשני משחקים בלבד. עם שבעה ושישה זכה ברנדון ווב בניצחון ה-22 שלו העונה, כשסטיבן דרו חובט להומר מספר 20. טוד וולמאייר עם ההפסד.


במשחק נוסף ב-NL: סינסינטי - פלורידה 5:7

AL: בוסטון חווה צירי לידה

בוסטון - קליבלנד 4:3

הרד סוקס קיוו להבטיח את המקום בפלייאוף, אבל יצטרכו לחכות לפחות עוד משחק אחד. הרוקי זאק ג'קסון הגיש שישה וארבעה וג'נסן לואיס נחלץ ממצב קשה באינינג התשיעי ושמר בהצלחה בקליבלנד. בבוסטון, ג'וש בקט לא משדר סימנים טובים לקראת הפלייאוף, כשלמרות שישה ושישה רשם הפסד עשירי העונה. הומר לדייויד אורטיז ברד סוקס.


בולטימור - טמפה ביי 4:2

הרייז הגדילו את הפער מהרד סוקס ל-2.5 משחקים ואלא אם יקרה משהו יוצא דופן, הם יזכו בראשות ה-AL מזרח. גרנט בלפור זכה בניצחון ודן ווילר בשמירה. הפסד לרוקי צ'רי.


סיאטל - לוס אנג'לס איינג'לס 2:1

פרנסיסקו רודריגז שוב שמר, בפעם ה-61 העונה, לאחר שמונה ותשעה של ארווין סנטנה שהראה שהוא מוכן לפלייאוף. ולאדימיר גררו חבט להומראן, והאיינג'לס רשמו ניצחון מספר 97, כשחלום המאה עדיין קיים. הפסד לריאן רולנד סמית' האוסטרלי, למרות שבעה ושישה נעלים שלו.


יתר המשחקים ב-AL:

טקסס - אוקלנד 4:3
דטרויט - קנזס סיטי 6:2

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully