וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מענקי צמרת בחוזים של שחקני הפועל פ"ת

23.9.2008 / 8:58

ההנהלה אותתה לשחקנים: רוצים מקומות 1-5. פ"ת ביקשה מאשדוד "להתגמש" על צ'קול. הכינוי "עירוני" צפוי לרדת משם הקבוצה בתום העונה

בהנהלת הפועל פתח תקוה מכוונים גבוה: לחוזי השחקנים שחתמו לאחרונה בקבוצה וכמו כן לחלק מהחוזים שהופקדו בבקרת התקציבים בתחילת העונה, נוספו סעיפים מיוחדים המקנים לשחקנים זכות למענק במקרה שהקבוצה תסיים באחד מחמשת המקומות הראשונים. שחקנים סיפרו כי במהלך המשאים ומתנים התנגד הבעלים, רונן אלעד, להכניס לחוזים מענק השארות בטענה שהקבוצה "מכוונת גבוה העונה".

בינתיים, אלעד שוחח עם ג'קי בן זקן ומחכה לתשובות בנודע למגן-קשר רחמים צ'קול. פתח תקוה אינה מוכנה לשלם סכום שנע בין 800 ל-900 אלף דולר לעונה (בהתאם לסוגים שונים של הסכם שהוצגו על ידי אשדוד) והיא דרשה מבן זקן "להתגמש" במחיר, אחרת היא תחזור בה מההחלטה לרכוש את השחקן. ביממה הקרובה אמורה אשדוד להודיע האם היא מוכנה להתגמש במחיר.

במועדון החמיאו אתמול לצוות המקצועי ולמנהל המקצועי זאב זלצר, על העובדה שבתוך שבוע זומנו שלושה שחקנים צעירים (אבוחצירה, בן נעים, בלילטי) לנבחרת האולימפית ולנבחרת הנוער.

וגם עניינים מקצועיים פחות יש בהפועל פתח תקוה: הכינוי "עירוני" עשוי לרדת בתום העונה משם הקבוצה. מתברר כי בעיריית פתח תקוה העניקו עד היום מענקים מוגדלים (פי ארבעה) לקבוצות עירוניות, אך רק הפועל פתח תקוה לא זכתה לקבל ולו חלק מהתקציב, משום שלא הגדירה את עצמה כקבוצה עירונית (מכבי פתח תקוה הוסיפה את הכינוי רק העונה, אבל למרות זאת זכתה לתקציב מסוים מהעירייה). בעירייה מבינים שכעת כל הקבוצות בעיר מוגדרות כעירוניות וייתכן כי היא תתקצב את הקבוצות בסכום זהה בעונה הבאה גם ללא הוספת השם.

בקבוצה עושים מאמצים להעביר את חן עזריאל לבית"ר ירושלים עוד השבוע, אלא שמאמן בית"ר, ראובן עטר, מתנגד לקבל אותו בגלל "עודף" שחקנים בעמדה זהה ולא משיקולי תקציב. במקרה כזה, עשויה פתח תקוה לבדוק האם אפשר מבחינה משפטית להשתחרר מהחוזה ללא דיונים נוספים. עזריאל עצמו הופתע כשקרא לפני כמעט חודש כי הפועל פתח תקוה מעוניינת להעבירו לבית"ר והוא מעוניין להישאר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully