וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קצר ולעניין, לדניאן

23.9.2008 / 8:16

טומלינסון הבקיע פעמיים, הצ'ארג'רס נתנו תצוגה התקפית טובה והביסו את הג'טס 29:48. ג'רמי שוקי פצוע, ייעדר 3 עד 6 שבועות

סן דייגו (2:1) - ניו יורק ג'טס (2:1) 29:48

ברוכים הבאים לליגה. אחרי שני הפסדים קשים של השניות האחרונות, הפעם לא לקחו הצ'ארג'רס צ'אנס. ניו יורק אמנם הובילה 0:7 כתוצאה מאיבוד אווירי של פיליפ ריברס ברבע הראשון, אבל זו הייתה הפעם האחרונה שבה הייתה במשחק. עד סוף הרבע כבר הייתה התוצאה 7:10 לצ'ארג'רס, ובסיום המחצית זה כבר היה 14:31 וגיים אובר. לדניאן טומלינסון, עדיין לא בשיא הכושר בגלל פציעה, הגיע לאנדזון פעמיים ונשא את הכדור 26 פעמים ל-67 יארד. 250 יארד, שלושה טאצ'דאונים ואיבוד ב-19 מ-25 לפיליפ ריברס, 271 יארד, שלושה טאצ'ים ושני איבודים לברט פארב בג'טס. העובדה שהצ'ארג'רס החזיקו בכדור 11 פעמים ובעטו רק כדור הרחקה אחד מספרת את סיפור המשחק.

בליגה: רומיאו קרנל, מאמן קליבלנד, כבר לא בוטח בדרק אנדרסון ועשוי להעלות את בריידי קווין כקוורטרבק פותח. אנדרסון, שהגיע לפרובול בעונה שעברה, נראה רע מאוד בשלושת המשחקים הראשונים של הבראונס העונה, שהסתיימו בהפסד. "אנחנו צריכים לבדוק מה נותן לנו את הסיכוי הטוב ביותר לנצח", אמר המאמן.

ניו אורלינס תיאלץ להסתדר בלי טייט אנד הרכש שלה ג'רמי שוקי, שהגיע בתחילת העונה מהג'איינטס. שוקי סובל מבקע במפשעה, וייעדר שלושה עד שישה שבועות. הוא רשם עד כה 16 תפיסות ל-151 יארד בשלושת משחקיו בסיינטס. גם בגרין ביי לא יכולים להיות מרוצים, כשמגן הפינה אל האריס סיים, כפי הנראה, את העונה בגלל קרע בטחול. בפילדלפיה, לעומת זאת, יכולים לנשום לרווחה, כשהפציעה של בריאן ווסטברוק בקרסול התבררה כקלה והוא מוגדר "מיום ליום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully