וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנור חסן הצטרף לאסי גלבוע מליגה א'

יצחק סולומון

22.9.2008 / 23:00

קשר הפועל פתח תקווה לשעבר ערך אימון בכורה וישתכר כ-45 אלף דולר לעונה. חסן: "אעשה מאמץ לעזור לגלבוע לעלות לליגה הלאומית"

הקשר מנור חסן ערך הערב (שני) אימון בכורה במדי אסי גלבוע מליגה א' צפון, תחת הדרכתו של המאמן השאם זועבי. מספר אנשי עסקים מהגלבוע נרתמו ותרמו כסף להגעתו של כוכב הפועל פתח תקווה לשעבר, שישתכר כ- 45 אלף דולר, שכר שיא במושגים של הקבוצה הצנועה, הנתמכת על ידי המועצה האזורית גלבוע.

לאחר אימון הבכורה אמר חסן: "לאט לאט אכנס לעניינים. עשיתי אימון אחד, יש ציפיות גבוהות, אני מודע להן, אני בא בכיף, עכשיו מידת ההוכחה היא עלי. כדורגל זה הדבר שאני יודע לעשות הכי טוב ואני מקווה ליהנות כאן. אני מאושר ומקווה לעשות לכולם כיף".

המעבר לאסי גלבוע, קבוצה משפחתית שהוקמה לפני כ- 20 שנים, לזכר אסי דניאל ז"ל, שנהרג בתאונת דרכים במהלך שירותו הצבאי, לא יהיה פשוט לחסן, שיצטרך לנסוע מדי יום שעה וחצי לכל כיוון. "בשביל פרנסה צריך לנסוע. אני מכבד את הפרנסה שלי ואעשה כל מאמץ עדי לעזור לאסי גלבוע לעלות לליגה הלאומית. פגשתי שם אנשים מאוד נחמדים, ואני מקווה להחזיר להם ולשמח אותם", אמר.

כבר במחזור הפתיחה של הליגה, בשישי הקרוב, מצפה לגלבוע דרבי חם במיוחד, מול השכנה, הפועל עפולה. חסן מודה: "אני לא יודע הרבה על ליגה א'. אכנס לעניינים. כל ליגה היא מכובדת, אני כבר לא ילד, ואני מקווה שאסי גלבוע יהנו ממה שאני מסוגל לתת".

חסן דיבר גם על האקסית, הפועל פתח תקווה, ממנה שוחרר בקיץ: "רציתי לסיים את הקריירה בהפועל פתח תקווה, אבל זה לא קרה. נתתי להם את כל הזמן שבעולם, אבל זה לא קרה. אני לא בוכה על מה שקרה ומאמין שיקרה רק טוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully