וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי גוטמן: "חוסר היציבות מאכזב אותי"

יצחק סולומון

22.9.2008 / 22:57

מאמן הפועל ת"א לא הסתיר את תחושותיו מה-0:0 מול קרית שמונה. מישל דיין: "הגיע לנו פנדל ברור". מאמצים בצפון להעביר שני זרים לפני סגירת חלון העברות

עירוני קרית שמונה והפועל תל אביב נפרדו הערב (שני) בתיקו 0:0, שהשאיר את שתי הקבוצות ללא ניצחון ליגה העונה. בסיום, נשמעו שני המאמנים מאוכזבים מהתוצאה. בקרית שמונה מודאגים מאוד גם מהעובדה שבסיום המחזור השלישי, הקבוצה עדיין לא מצאה את הרשת. בקבוצה כעסו מאוד על השופט, שי שטרית, שלטענתם לא שרק לפנדל במהלך המחצית השניה, לאחר הכשלה של קנדה על בן בסט. הקשר, גיא צרפתי, נפצע בשלהי המשחק והוחלף, ובקבוצה חוששים שהוא סובל מקרע בשריר.

המאמן, מישל דיין: "שיחקנו עם חמישה חלוצים, זה יותר מדי. אני גאה בשחקנים כי החצי השני היה על בסיס כחול לבן. אם היה לנו שדרוג של שניים שלושה זרים, הקבוצה הייתה נראית מצוין. הרווחנו הרבה דברים טובים היום ואני גאה בבחורים".

"התיקו משקף בסך הכול את מה שקרה על המגרש", סיכם החלוץ, יובל אבידור, והסיף: "במחצית הראשונה לא היינו טובים. במחצית השנייה התעוררנו, והגענו מספר למצבים, אבל לא הצלחנו לכבוש, ומנגד היינו חשופים בהגנה וכמעט ספגנו. בסך הכול שתי הקבוצות היו ראויות לנקודה אחת".

על העובדה שקריית שמונה עדיין לא כבשה שער העונה אומר אבידור: "אנחנו לא ממהרים להילחץ. כשהשער הראשון ייכנס יבואו גם אחרים. אנחנו לא מודאגים מזה יותר מדי. יש תקופות שהכול הולך קשה, נעבור את התקופה הזו".

לפני המשחק הייתה תקלה במערכת החשמל, שכמעט מנעה את קיום המשחק. מחזיק תיק הספורט בעיריית קריית שמונה, אלי מנחם: "זו לא תקלה שקשורה באצטדיון אלא בחברת החשמל. אני שמח שהתקלה תוקנה והמשחק התקיים ללא הפרעות. מחר נבדוק מה קרה, כדי שתקלות כאלה לא יחזרו בעתיד".

על הטענות כלפי השופט אמר אבידור: "אם השופט היה יותר קרוב ויותר עירני אולי היה פנדל והיינו יכולים לנצח את המשחק". דיין הוסיף: "אנחנו לא מבקשים עזרה מהשופטים, אבל כשמגיע מגיע. הגיע לנו פנדל ברור ואני ראיתי את זה עם עין אחת מ-60 מטר. הגענו למצבים, היינו ברחבה עשרות פעמים. אם נמשיך בדרך הזאת, אין לי ספק שבסוף זה יידבק". מי שזכה למחמאות היה הצעיר המקומי, שלומי אביסטריס, שערך הופעת בכורה בליגת העל.

במועדון מאוכזבים מכמות הקהל שהגיעה למשחק, רק כ- 1500 צופים, למרות המבצעים שההנהלה קיימה, במטרה למלא את המגרש. הדבר בלט עוד יותר על רקע היציע החדש. אגב, מחר (שלישי) אמור להגיע ראש הממשלה המתפטר, אהוד אולמרט, לחנוך את היציע. בקריה אומרים כי בזכות עזרתו של אולמרט התאפשרו סיום העבודות.

קרית שמונה הגיעה לסיכום עם שני שחקנים זרים, פול קסאני, קפטן נבחרת גאבון, ויעוזה אבובקרי מהפועל כפר סבא. דיין הביע תקווה שהשניים יעברו עד לתום מועד ההעברות, ביום חמישי: "צירפנו שני שחקנים זרים ולאחד מהם יש בעיה עם השחרור מגאורגיה, מדובר בקפטן נבחרת גאבון (פול קסאני) שקיבלנו עליו המלצות מאלן ז'ירס, מאמן הנבחרת. אני מקווה שנצרף את שני הזרים שצריך במרכז השדה, ושעדן ייכנס לכושר. אני מקווה שלא איבדנו את גיא צרפתי להרבה זמן כי הוא כנראה קרע שריר".

גוטמן: "הבעיה היא ריכוז מול השער"

גם בהפועל תל אביב, כאמור, שררה אכזבה גדולה בסיום. מאמן האדומים, אלי גוטמן, אמר: "אני מאוד מאוכזב מהמשחק שלנו. אנחנו משקיעים הרבה מאוד זמן באימון והכנה. אני מאוכזב מזה שבחצי שעה הראשונה אנחנו משחקים טוב ומגיעים למצבים. יש קבלת החלטות לא נכונה של שחקנים שנמצאים קרוב לשער. פתאום בדקה ה-30 אנחנו לא אותה קבוצה, כאילו שחקנים קיבלו הוראות אחרות. חוסר היציבות הזה מאכזב אותי. כמו נגד סנט אטיין, פתאום בדקה ה-75 נהיינו בית ספר לכדורגל".

על סגירת חלון ההעברות בסוף השבוע, אמר המאמן: "עכשיו סיימנו משחק ומה שחשוב זה שהקבוצה נמצאת עם שלוש נקודות משלושה משחקים וזה מאוד מאכזב". על שינויים בחלק ההתקפי אמר: "הבעיה היא ריכוז מול השער והיכולת של השחקנים להבקיע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully