וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פנים חדשות בהרכב סכנין

יצחק סולומון

22.9.2008 / 19:42

אובודו אוקוצ'ה ויחיאל צגאי שהגיעו מנתניה, כמו גם רוברטס פושקוס הליטאי, יפתחו מול הפועל פתח תקוה בגביע הטוטו

החלוצים אובודו אוקצ'ה ורוברטס פושקוס, והקשר יחיאל צגאי, יהיו מחר (שלישי) הפנים החדשות בהרכב בני סכנין, במשחק גביע הטוטו מול הפועל פתח תקוה, באצטדיון קריית אליעזר.

בקבוצתו של פרדי דוד מקווים שהשינויים שביצעו בימים האחרונים ישדרגו את הקבוצה שפתחה ברגל שמאל את העונה. מנגד, ייחסרו בהרכב סכנין המורחק יא יא פטי וטל חן הפצוע. את מקומם ימלאו הצעירים המקומיים עלא אבו סאלח והלאל חלאיילה.

יחיאל צגאי, שיערוך הופעת בכורה, לא מודאג מפתיחת העונה החלשה של קבוצתו החדשה. "זה בסך הכול מחזור שלישי. יש כאן קהל חם, זה מקום מסקרן, הנהלה שונה, באו שחקנים חדשים, יהיה בסדר. עכשיו חובת ההוכחה עלי". צגאי מוסיף ואומר: "עונה כמו העונה שעברה של סכנין תספק אותי".

צגאי כבר הגיע בסוף השבוע שעבר להבנות עם קריית שמונה, אלא שבתחילת השבוע עשה פניית פרסה וסגר בסכנין. "היו חילוקי דעות בנושא הכרטיס שלי. זה לא הסתדר ולכן סגרתי בסכנין. הם כל הזמן היו בתמונה. פרדי דד התעקש עלי. הוא התקשר ודיבר איתי. אני חייב לציין שגם מישל דיין מאוד רצה אותי, אבל חילוקי הדעות בנושא כרטיס השחקן שלי הביאו אותי לסכנין".

על עזיבתו את מכבי נתניה אומר צגאי: "עד עכשיו אני לא מבין למה לותר מתיאוס ויתר עלי. אין לי הסבר מה קרה. קובי בלדב התקשר אלי והודיע לי שהמאמן לא רוצה אותי".

  • עוד באותו נושא:
  • בני סכנין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully