וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת ברזיל

22.9.2008 / 13:48

ענבל מנור, בפינתו השבועית, בוחר את ה-11 שעשו את המחזור בליגות השונות באירופה. עם שלושה ברזילאים בהרכב, ברור איזה כדורגל שולט

מחזור סוף השבוע בליגות הגדולות באירופה החזיר את הסדר על כנו. באיטליה, אינטר ויובנטוס תפסו את מקומן בפסגה וגם מילאן ורומא הרשימו עם ניצחונות גדולים, ובספרד, ברצלונה חזרה לליגה עם 1:6 על ספורטינג גיחון. הרבה קבוצות הרשימו בסוף השבוע עם ניצחונות מדהימים. ורדר ברמן התעללה בבאיירן מינכן עם 2:5 באליאנז ארנה והופנהיים הביסה 1:4 את דורטמונד בדרך למקום השני. מנצ'סטר סיטי הרשימה את הבוסים מהמפרץ עם 0:6 לרשת פורטסמות, ואתלטיקו מדריד כבשה רביעייה ללא מענה במשחק הביתי מול רקראטיבו.

מתוך עשרות המשחקים ומאות השחקנים שמתרוצצים על כרי הדשא האיכותיים ברחבי היבשת, וואלה! ספורט בחרה את ה-11 שבלטו מעל כולם. שחקנים גדולים נשארו השבוע מחוץ לנבחרת, שכוללת שלושה שחקנים ברזילאיים ושני שחקנים של אלופת אירופה, ספרד. ובסוף שבוע עם כל כך הרבה הצגות ושערים, לנבחרת המחזור אין ברירה אלא לשנות מערך ולעלות בסגנון התקפי של 4:3:3.

שוער

מיגל מויה – מאיורקה

מאיורקה עדיין מחפשת ניצחון ראשון העונה, והשוער שלה הציל לה נקודה במשחק החוץ הקשה בריאזור מול דפורטיבו לה קורוניה. מויה, שבקיץ חוזר על ידי אתלטיקו מדריד וולנסיה, רשם סדרה של הצלות, סחט, כרטיס אדום מחלוץ המארחת, עומאר בראבו, והשאיר את תוצאת הסיום על 0:0, לדאבונם של האוהדים המקומיים רוויי האכזבות מקבוצתם, שהפסידה השבוע לבראן בגביע אופ"א. האיש עם הכפפות, שנחשב כבר שנים לאחד השוערים המבטיחים בספרד, הוא ללא ספק איש המשחק, ושוער השבוע בנבחרת.

הגנה

מגן ימני: מייקון – אינטר

משהו טוב עובר על מייקון מאז הגיע ז'וזה מוריניו לאינטר. מעמדת המגן הימני, הוא תומך בהתקפה, ויחד עם שחקני הכנף של המיוחד בקישור, ריקרדו קווארסמה ואמנטינו מנסיני, הוא מעורב בכל ההתקפות של הנראזורי. בניצחון 1:3 על טורינו רשם מייקון גם שער פנטנסטי בבעיטה מקצה הרחבה אל החיבורים. בדקות שאינטר הסתגרה, הברזילאי היה שם כדי להוריד את הלחץ ולהוביל מתפרצות, שמאחת מהן כבש איברהימוביץ' את השער השלישי. הופעה שניה ברציפות למייקון, שהולך ותופס את מעמדו כמגן הימני הטוב בעולם.

בלם: אלכס – צ'לסי

אלכס כמעט ולא ראה דשא העונה תחת שרביטו של פליפה סקולארי, אך בדקה ה-12 בסטמפורד ברידג' הוא נקרא לדגל להחליף את ריקרדו קרבאליו הפצוע. הבלם הברזילאי החזיר למאמן שלו, כשהשתטח נפלא ומנע שער בטוח מרגלי דימיטאר ברבאטוב, בדרך למשחק הקרבה מצוין. במחצית השניה, ההגנה של הבלוז, בראשות אלכס, נטרלה את היונייטד, שנעלמה מהגרש. שער השוויון של קאלו בדקה ה-80, מנע מצ'לסי הפסד ראשון בבית לאחר 84 משחקים. אלכס דאג להשכיח את חסרונו של קרבאליו, ולהשאיר את היונייטד במרחק שש נקודות (ומשחק חסר) מצ'לסי.

בלם: אלכסנדר מדלונג – וולפסבורג

הופעה מצוינת של הבלם הגרמני במשחק גביע אופ"א מול ראפיד בוקרשט, שכנעה את המאמן, פליקס מגאת, לתת לו את ההזדמנות בהרכב גם בליגה. מדלונג הוא אחד שיודע לקחת הזדמנויות. וולפסבורג העלימה את המבורג והנחילה לה הפסד ליגה ראשון 3:0 בוולקסוואגן ארנה. מדלונג כבש את השער השני בבליץ של 13 דקות, בהן היממו הירוקים את הקבוצה של מרטין יול, ועלו למקום השישי. במחצית השניה, המבורג לחצה וניסתה לחזור למשחק, אבל חלוציה תוסכלו על ידי הבלם גבה הקומה, והתוצאה נותרה בעינה. בקיץ היה מדלונג על סף חתימה בסלטיק, אבל ההעברה לא יצאה אל הפועל. למדלונג נותר רק להודות על כך.

מגן שמאלי: מוהאמדו דאבו – סנט אטיין

כנראה שהביקור בבלומפילד עשה טוב לסנט אטיין, אולי אפילו טוב יותר מכפי שציפה המאמן, לורן רוסיי. סנט אטיין עלתה בהרכב משני למשחק הבית מול פאריס סן ז'רמן, אבל יצאה עם כל שלוש הנקודות. המגן השמאלי הצעיר הפציץ את השער היחיד במשחק בדקה ה-14 בבעיטה נפלאה ממרחק. כיאה לכל שחקן צרפתי מוכשר, וכמיטב המסורת של הליגה הצרפתית, גם דאבו נמצא חזק על הכוונת של ארסן ונגר בארסנל. בינתיים, הוא קטע רצף של שלושה הפסדים רצופים עבור אחת מאכזבות פתיחת העונה בצרפת. גם בהפועל יכולים לחייך, הם לא לבד. בעצם, אפילו הם ניצחו את סן ז'רמן.

קישור

קשר: אינייסטה - ברצלונה

במהלך המחצית השניה במשחק בין גיחון לברצלונה, יושבי הספסל של ברצלונה יכלו להישבע שהם רואים תנועה מוזרה בפניו של פפ גווארדיולה, עווית לא מוסברת בפנים. חיוך. הקטלאנים הגיעו במזל טוב לליגה במחזור השלישי, עם 1:6 מרשים על גיחון. היריבה אולי חלשה, וגם נותרה ב-10 שחקנים, אבל הבלאוגרנס נתנו תצוגת תכלית התקפית, והמנצח עליה היה אינייסטה, שרשם לזכותו שער, שני בישולים ומעורבות בכל מהלך התקפי של ברצלונה. היכולת המצוינת של אינייסטה מהווה המשך ישיר לתצוגות של ביורו. לצד צ'אבי, אינייסטה היה הבולט בשחקני אלופת אירופה. איתו, הפרויקט של גווארדיולה בבארסה, שהתחיל ברגל שמאל, מקבל תפנית חיובית.

קשר: מסוט אוזיל – ורדר ברמן

ובעוד גווארדיולה (וגם לותר מתיאוס) מרשה לעצמו לחייך, יורגן קלינסמן חי בתוך סיוט. באיירן מינכן הושפלה בביתה 5:2 מול ורדר ברמן, כשהדובדבן היה השער המהדהים שכבש מסוט אוזיל, שחקן הנבחרת הצעירה של גרמניה שפגש את ישראל במוקצות אליפות אירופה. מלבד השער, אוזיל היה הסיוט של קלינסמן ומיכאל רנסינג. הוא הפגין ניידות, ראיית משחק מדהימה ולצד דייגו, ניהל את הקונצרט ההתקפי של ברמן בשלמות. קשה היה לבחור מצטיין במשחק כל כך מושלם של הקבוצה של תומאס שאף, אבל אוזיל פשוט גנב את ההצגה מהסופרסטארים הגדולים של ברמן. מוטי איוניר כבר חותם על לפגוש אותו שוב, באליפות אירופה.

קשר: רובן דה לה רד – ריאל מדריד

בעונה שעברה, היה דה לה רד אחד הבולטים בעונה המופלאה של חטאפה, שהסתיימה בגמר הגביע הספרדי ורבע גמר גביע אופ"א. גם לואיס אראגונס לקח את הקשר ליורו. דה לה רד כמעט ולא שותף, אבל כבש שער אחד מול יוון. עוד קודם לכן, החליט ברנד שוסטר שהוא מממש את האופציה של הבלאנקוס להחזרת הקשר, ונתן לו הזדמנות בסגל. לדה לה רד אין את הברק והטכניקה, אבל הוא מחפה עליהם בעבודה קשה והבנת משחק מדהימה. במשחק מול סטנאנדר, דה לה רד והיגואין ניהלו את משחק ההתקפות המתפרצות של הבלאנקוס, ושיתוף פעולה מצוין בין שניהם סידר את השער הראשון שכבש דה לה רד. ריאל עדיין לא מבריקה, אבל נראית לחלוטין בכיוון הנכון.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

התקפה

חלוץ: דוד די מיקלה – ווסטהאם

דוד די מיקלה אף פעם לא היה כוכב גדול בליגה האיטלקית. השנים הטובות שלו היו באודינזה ופאלרמו, ובקיץ, בגיל 32, הוא החליט לנסות את מזלו לראשונה בחייו, מחוץ לארץ המגף. על פרימיירה כמו שהייתה לו בשבת מול ניוקאסל, כוכבים רבים יכולים רק לחלום. ג'אנפרנקו זולה נתן לו את ההזדמנות לפתוח בהרכב, ודי מיקלה החזיר לו עם צמד ובישול ב-1:3 על הקבוצה המתפוררת. האוהדים באפטון פארק ממש לא מתעניינים בצרות של ניוקאסל. הם מאוהבים. מבחינתם, נולד להם יורש לאליל איטלקי אחר שכיכב במזרח לונדון, פאולו די קאניו. לדי מיקלה יש עכשיו שתי צרות להתמודד איתן: האחת, הנעליים הגדולות שקיבל בירושה, והשניה, פופולאריות כמו שמעולם לא הייתה לו בסרייה A.

חלוץ: רוביניו – מנצ'סטר סיטי

ההתנהלות של רוביניו בחודשים האחרונים העמידה אותו באור שלילי. הוא נלחם לקבל את השחרור מריאל מדריד, תקף את שוסטר וראשי המועדון במסיבות עיתונאים וסיפר על חלומו לעבור לצ'לסי. בסוף, בעבור חופן ירוקים, הוא מצא עצמו בסיטי אוף מנצ'סטר, תוך שהוא מלגלג על הקבוצה עליה פנטז. מבחינת יחסי ציבור, זה נראה רע, אבל מבחינתו, רוביניו עשה את המהלך הנכון. אתמול (ראשון) הוא רקד על המגרש, הוציא מהארסנל שלו שלל מהלכי כדור וירטואוזיים, בישל עם העקב, כבש שער נפלא והותיר את הבוסים מהמפרץ מרוצים מההשקעה, עם 0:6 ענק לרשת פורטסמות. עכשיו, נסו לדמיין את סקולארי נותן לו כזה חופש לרקוד במגרש. אין ספק, צופי הכדורגל הם המרוויחים הגדולים מהמעבר לסיטי.

חלוץ: פטריק הלמס – באייר לברקוזן

פטריק הלמס רק בן 24 וזאת אולי הסיבה שיואכים לאו העדיף את הניסיון של אוליבר נויביל על פני הסקורר הצעיר, שהגיע בקיץ ללברקוזן מפ.צ קלן. הלמס שוחרר מהסל ליורו ברגע האחרון, אבל פתיחת העונה המדהימה של בבונדסליגה בטח גורמת לו לחכות לצלצול מראשי הנבחרת. ביום שישי, הלמס הפציץ שלושער, בישל אחד לסיימון רולפס, כשלברקוזן המשיכה את פתיחת העונה המצוינת עם 0:4 לרשת של האנובר. הלמס עומד בראש טבלת המבקיעים בבונדסליגה עם שישה בחמישה משחקים. לפי היכולת שלו עד כה, אפשר להניח שזו לא הפעם האחרונה שניתקל בו בנבחרת המחזור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully