וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרידה ראויה

22.9.2008 / 10:54

היאנקיז טאטאו את בולטימור עם ניצחון 3:7 וערכו פרידה מרגשת מהאיצטדיון הישן בברונקס. המטס שוב פישלו, פילדלפיה בדרך לפלייאוף

זה נגמר. היאנקי סטדיום, המתחם הישן וקלאסי שהיה חלק מנוף הבייסבול ועולם הספורט במשך 85 שנים, נסגר הלילה (בין ראשון לשני) עם ניצחון של ניו יורק יאנקיז על בולטימור 3:7. בימים הקרובים יודחו היאנקיז רשמית מהפלייאוף, ובברונקס ידעו שהאור האחרון באיצטדיון הישן כבה. ההתרגשות, לעומת זאת, עדיין נמשכת ותפמפם בתפוח הגדול עוד הרבה זמן. 54,610 צופים היו עדים למשחק האחרון, שאת כדור הפתיחה בו הגישה ג'וליה סטיבנס רות', בתו בת ה-92 של בייב רות'. 151,959,005 צופים עברו בו לאורך השנים.

"יש כל כך הרבה זכרונות מהמקום הזה", אמר דרק ג'יטר, האיש הכי מזוהה ב-13 השנים האחרונות עם היאנקיז. "ועכשיו יהיו זכרונות מהמקום החדש, שיצטברו במרוצת הזמן לדורות הבאים". יוגי ברה, התופס המפורסם שהיה סמל של הקבוצה בשנות ה-50, הוסיף: "אני מצטער לראות שזה נגמר". האוהדים נשארו באיצטדיון 45 דקות לאחר סיום המשחק לצלילי השיר "ניו יורק, ניו יורק", של פרנק סינאטרה, שהיה מושמע בסיום כל משחק.

איצטדיון היאנקיז נבנה ב-1923 כשהצד הימני של המגרש (רייט פילד) היה במרחק קצר יחסית מתלולית המגיש, במיוחד בגלל רות' שהיה חובט שמאלי וחב לו לא מעט מ-714 ההומראנס שאותם חבט. "מצער אותי שהמקום הזה לא יהיה קיים יותר", אמרה רות', "קיוויתי שזה יישאר חלק מהעיר לנצח, אבל אבל אני מניחה שכל הדברים הטובים מגיעים לסיומם".

במשחק עצמו לא יכלו היאנקיז להרשות לעצמם להפסיד. אנדי פטיט, גם הוא סמל של הקבוצה המצליחה משנות ה-90, הגיש חמישה אינינגים וזכה בניצחון, ג'וני דיימון וחוזה מולינה חבטו להומראנס ומריאנו ריברה, גדול הקלוזרים בהיסטוריה, עלה להגיש את האינינג האחרון אי פעם באיצטדיון. אגב, גם לעובדה שהיריבה הייתה בולטימור יש משמעות, שכן האוריולס, שהוקמו ב-1901, הפכו שנתיים לאחר מכן לניו יורק יאנקיז בטרם הקימו שוב קבוצה משלהם.

יתר משחקי הלילה (סיקור מקוצר)

AL: בוסטון צריכה ניצחון אחד בלבד (או הפסד של היאנקיז) כדי להבטיח עליה לפלייאוף, לאחר שגברה על טורונטו 0:3. שיקגו וייט סוקס ניצחה בתוצאה זהה בקנזס סיטי, ושמרה על יתרון 2.5 המשחקים ממינסוטה, שגברה בטמפה ביי על הרייז 1:4. לוס אנג'לס איינג'לס ניצחה בארלינגטון את טקסס 3:7, קליבלנד גברה על דטרויט 5:10 ואוקלנד הכניעה את סיאטל 3:5.

NL: כמו בשבוע שעבר, שוב פישל הבולפן של המטס מול אטלנטה. הקבוצה של ג'רי מנואל ספגה ארבע ריצות באינינג השמיני, נוצחה 7:6 ואיפשרה למילווקי לסגור את המרחק מהויילד קארד ל-1.5 משחקים, לאחר שהברוורס עברו את סינסינטי 1:8. פילדלפיה עשתה צעד ענק לפלייאוף כשניצחה במיאמי את פלורידה 2:5 והגדיל את הפער מהמטס ל-1.5 משחקים. התפתחות מעניינת במערב, כשהדודג'רס הפסידו בסן פרנסיסקו 1:0, ואריזונה, שניצחה בקולורדו 4:12, צימקה את הפער ל-2.5 משחקים. שיקגו קאבס גברה על סט. לואיס 1:5 ויוסטון הכניעה את פיטסבורג 2:6. סן דייגו גברה על וושינגטון, גם כן 2:6.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully