וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במכבי פ"ת זועמים על הכח עמידר ר"ג

דור בלך

22.9.2008 / 10:10

המלאבסים תכננו לשחרר את דידי אונגר חינם, אך לאחר שהסגולים פנו לקשר ללא אישור, יתכן שיערימו קשיים. זוארץ: "מספר קבוצות שמעוניינות בו"

דידי אונגר, שכבר סיכם את תנאיו בהכח עמידר רמת גן, נתקל בקשיים מצד מכבי פתח תקווה, שזועמת על כך שהסגולים פנו אליו ללא אישור מהם. כשהקשר שמע ממכבי פתח תקווה על הכוונה לשחרר אותו, הוא פנה דרך מקורבים אל הנהלת הכח בבקשה לחזור לקבוצה בה שיחק בשנה שעברה. אונגר אף ציין כי הוא מעדיף את הכח על פני כל קבוצה אחרת בליגה וכי הוא מאוד רוצה לשחק שוב תחת דודו דהאן".

המלאבסים תכננו לשחרר את הקשר חינם, אבל לאחר שהכח פנו לאונגר ללא אישור יתכן ויערימו קשיים על המעבר ויעדיפו להעביר אותו לקבוצה אחרת. עם זאת, גיא עזורי לא מעוניין בשחקן והקבוצה כן תשחרר אותו עד לתום מועד חלון ההעברות בחמישי הקרוב. "הכח לא דיברו איתנו ולא סיכמנו איתם שום דבר", סיפר יו"ר פתח תקווה שינו זוארץ. "יש מספר קבוצות שמעוניינות באונגר, אבל שום דבר לא סגור וכרגע הוא עדיין לא משוחרר".

בהכח, מצידם, מכחישים כי פנו לשחקן. יו"ר הקבוצה, ציקי קקון, פנה אל שינו זוארץ הבוקר במטרה לנסות ולהעביר את השחקן לרמת גן. "דיברתי עם שינו, שאלתי אותו מה מצבו של השחקן והוא אמר לי שהם משחררים אותו. התחלנו לדבר על דמי השאלה. אנחנו בשנה שעברה שיקמנו את דידי וגם שילמנו עליו דמי השאלה ככה שלמכבי פתח תקווה אין שום סיבה לכעוס עלינו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully