וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עזריאל עשוי לחזור השבוע לבית"ר

22.9.2008 / 10:45

כזכור, לפני כחודש ביקשה הנהלת הפועל פ"ת מבית"ר את תיקו הרפואי. מסתמן: השחקן ישתקם בבירה. בלילטי זומן לנבחרת הנוער

חלוץ הפועל פתח תקוה, חן עזריאל, עשוי לחזור עוד השבוע לבית"ר ירושלים, כך עולה מתוך שיחות שניהלו בכירים בשתי הקבוצות הבוקר (שני). כזכור, ב-30 באוגוסט הוציאה הפועל פתח תקוה מכתב להנהלת בית"ר בו היא דרשה את תיקו הרפואי בטענה לפציעה חוזרת. עזריאל לא פתח את העונה משום שנפצע במשחקי ההכנה של הקבוצה. קודם לכן, עזריאל נפצע במחנה האימונים של בית"ר ובפתח תקוה טוענים כי מדובר בפציעה זהה עליה לא דווח טרם החתימה. ייתכן מאוד שעזריאל ישתקם בבית"ר במהלך העונה הנוכחית ויושאל בחלון ההעברות. הצוות הרפואי מעריך כי הוא ייעדר לפחות חודש מהמגרשים.

הקשר שחר בלילטי, שאמור לחתום על חוזה לארבע שנים, זומן לנבחרת הנוער של ישראל והצטרף לחלוץ ארמון בן נעים. השניים ייעדרו בעקבות כך ממשחקה של הקבוצה מחר, במסגרת גביע הטוטו, מול בני סכנין. המנהל המקצועי זאב זלצר: "ניתן הזדמנות לשחקנים צעירים לבוא לידי ביטוי. אנחנו שמחים שחלק מהשחקנים נעדר בגלל זימון לנבחרות". החלוץ שמעון אבוחצירה ייעדר בגלל מחנה האימונים של הנבחרת האולימפית.

החלוץ אחמד קאסום מסרב לעזוב את הקבוצה והודיע כי יגיע לאימונים בעוד שבוע. בקבוצה מתנגדים להמשיך איתו את ההתקשרות ומתכוונים לבקש ממנו למצוא קבוצה. נדיב סימנטוב עדיין מתאמן ועשוי לעזוב אם ימצא קבוצה שתקלוט אותו. היום תערוך הקבוצה אימון אחד בשעות אחר הצהריים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully