וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי חיפה בדילמה לקראת המפגש מול עטר

22.9.2008 / 10:12

פילוג ביציע: במחזור הבא מול בית"ר חלק מתכוונים לעודד את הסמל, אחרים מתנגדים. אנדרסון מאיים לחזור אם לא יימצא פתרון עד יום ה'

אוהדי מכבי חיפה בדילמה לקראת המפגש הכפול מול בית"ר ירושלים וראובן עטר במחזור הליגה הקרוב: חלק מהאוהדים מתכנן להניף את תמונתו של שחקן העבר ביציע בטדי, אבל חלק אחר מתנגד בטענה שמדובר במאמן יריב. אתמול, ביציע, זאת הייתה השיחה המרכזית בין מספר אוהדים. חלק מהאוהדים הצהירו כי יעודדו את המאמן בגלל תרומתו הגדולה למועדון בעבר. "עטר הוא סמל בחיפה", אמר אחד האוהדים בצד התומך. "צריך להעניק לו קבלת פנים חמה, אפילו שמדובר בטדי. אם נשרוק בוז, זה לא ישנה את התוצאה. לפחות נראה לו שמעריכים אותו. במוקדם או במאוחר, הוא יחזור לחיפה". בשביל עטר יהיה זה מפגש עם מספר כוכבי עבר של חיפה שהוא מכיר היטב – אלון חרזי הוא אחד מהם.

האוהד דודי "שלט" אלימלך, שנוהג להניף את תמונתו של המאמן ביציע, אמר: "בתקופה האחרונה לא הגעתי למשחקים ולכן השלט לא הונף. לטדי אני מתכוון להגיע, בעזרת השם. הייתי שמח אם עטר היה בא אלינו וזה היה פותר את הדילמה. בשום פנים ואופן אין סיכוי שאשתייך לאותם אוהדים שמתכוונים לקלל. זה קשה, אבל גם מול מכבי נתניה נתקלתי בסוגיה דומה, כשהיה שחקן ומאמן שם. אני מתכוון להניף א תמונתו בטדי ולצעוק בשמו".

על השאלה מה עדיף מבחינתו, תבוסה גדולה או ניצחון קטן על האלופה ענה אלימלך: "0:5 או 2:3? האמת היא שאני מעדיף 0:1 קטן. שלוש נקודות לחיפה, וראובן לא יוצא מובס. את השלט תמשיכו לראות במשחקי הבית הקרובים". על השאלה מה יקרה אם בית"ר תנצח ענה: "אם בית"ר תנצח אהיה מבסוט בשביל ראובן, אבל רק בשבילו".

עוד לפני המשחק בליגה ביום ראשון, בית"ר תארח את חיפה ביום רביעי, למשחק במסגרת גביע הטוטו. במאזנה של חיפה, הממוקמת ראשונה בבית (יחד עם מכבי נתניה ובני יהודה ת"א) חמש נקודות לאחר שלושה משחקים. לבית"ר, השניה בבית, ארבע נקודות. ארבעה ימים אחר כך, ביום ראשון, תתארח חיפה בפעם השניה בטדי, הפעם במסגרת הליגה. מחזיקת גביע הטוטו מהעונה שעברה (בפעם השלישית בשש העונות האחרונות) תנסה להוכיח שהיא נאבקת לא רק על התואר הכי זניח בכדורגל הישראלי. "ניצחון על בית"ר בטדי יצהיר שאנחנו נאבקים באמת על האליפות", אמרו במועדון.

אנדרסון עשוי לחזור לחיפה

הקשר שאבייר אנדרסון מאיים באמצעות סוכנו, אנטוניו פרננדו, להגיע לישראל ולהתאמן במכבי חיפה אם זו לא תמצא לו קבוצה. לאנדרסון יש חוזה לעונה הבאה והוא עשוי להגיע לישראל ולתבוע את המועדון בגין שכרו. כזכור, כבר לפני כחודשיים איים השחקן להגיע לישראל ולהתאמן עם הקבוצה. אם השחקן לא ימצא קבוצה, הוא עשוי לחזור לחיפה עוד השבוע. במועדון אישרו את הידיעה ואמרו כי "במידה ולא תימצא קבוצה לקשר אנדרסון עד תום ההעברות, הוא עשוי לחזור לחיפה".

השבוע עשויה להתקיים שיחה בין המגן אייל משומר לבין המאמן אלישע לוי בנוגע למעמדו המקצועי של המגן בקבוצה. עד כה משומר לא פתח במשחקי חיפה העונה, בעיקר לנוכח שביעות הרצון של לוי מאלון חרזי. אתמול במהלך המשחק התרחשה תקרית לעיני המצלמות בין גוסטבו בוקולי לבירם כיאל, כאשר האחרון קיבל הערות על צורת משחקו, אך השניים התפייסו ובמועדון התרצו מבישול שער הניצחון של הקשר הצעיר. במועדון היו מאוכזבים מאוד מכמות הצופים במגרש אתמול (0:1 על בני יהודה), פחות מ-7,000 שרובם מנויים.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully