וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרית שמונה - הפועל ת"א: בסימן שינויים בהרכב

יצחק סולומון וקרן שמש

22.9.2008 / 9:24

מהראן לאלה המצוין צפוי לעלות בהרכב האדומים, גל שיש יחליף את אנטבי החולה. בקבוצה מהצפון חילופים כפויים בגלל ההרחקות

מאמן עירוני קריית שמונה, מישל דיין, קיים אמש (ראשון) את האימון המסכם של קבוצתו, לקראת המשחק הביתי היום מול הפועל תל אביב (20:30, שידור ישיר בספורט1). קריית שמונה נמצאת עם הגב לקיר, ותנסה לזכות בניצחון ליגה ראשון העונה, למרות ההרכב החסר, ממנו ייעדרו המורחקים יניב לביא וחייר סספדאס. המאמן דיין הקרין לשחקניו קטעי וידאו של המשחק של הפועל תל אביב מול מכבי חיפה, והעיר להם הערות טקטיות. "הם קבוצה שמשחקת דרך האגפים, קבוצה עם הרבה שחקנים טובים", הזהיר דיין.

"צפוי לנו משחק מול קבוצה מצוינת עם שחקנים טובים והרבה יומרות", אומר דיין ערב המשחק, "למרות שאנחנו בהרכב חסר, אני לא אוהב להשתמש בתירוץ הזה. מי שיקבל צ'אנס יעלה לעשות את המקסימום. זה לא יהיה קל, אבל אני סומך על השחקנים שלי".

למרות פתיחת העונה הצולעת, דיין אומר שאין לחץ בקבוצה שלו. "כשיש לחץ זה בא מלמעלה. אנחנו לא מקרינים לשחקנים לחץ, ואני לא חושב שיש להם סיבה להיות לחוצים. אסור לשכוח שאנחנו רק במחזור בשני. יש קבוצות עם יומרות יותר גדולות משלנו שלא פתחו טוב את העונה".

בקריית שמונה כועסים על יחיאל צגאי, שהעדיף לחתום בסכנין, למרות שקיבל הצעה מפתה לשנתיים מאיזי שירצקי. בקריה טענו כי צגאי היה אמור להשיב להצעתם ביום חמישי שעבר, אבל משך את הסיפור עד שהיום סגר בסכנין.

איזי שירצקי נפגש היום עם סוכנו של כדורגלן הפועל כפר סבא יעוזה אבו בקרי, והגיע עימו להבנות, אבל בקריית שמונה לא ממהרים לברך על המוגמר, לאחר שגם עם צגאי הגיעו להבנות, ובסופו של דבר הוא העדיף את סכנין על פני הקריה. "בשלב אנחנו רק במשא ומתן איתו", הבהיר המאמן מישל דיין.

המאמן מישל דיין החליט היום לשחרר את הקשר הגנאי הנבחן, קואיה איולה ג'וניור, לאחר שהתברר כי השחקן סובל מעודף משקל. "הוא שחקן עם רזומה, אבל סובל מעודף אחוזי שומן. אין לנו זמן לבנות שחקנים", אומר דיין. מי שכן מרשים ועשוי לחתום הוא קפטן נבחרת גאבון, פאול קסאני, שמגלה יכולת טובה באימונים. "הוא ישדרג אותנו. אנחנו מחכים לשחרור מהקבוצה שלו", אומר דיין, שמקווה שהשחרור הבינלאומי שלו יגיע מחר בבוקר והוא יוכל להשתתף במשחק.

ראש הממשלה, אהוד אולמרט, יבקר ביום שלישי בגליל העליון, ובין היתר יחנוך רשמית את היציע החדש, שייפתח בפעם הראשונה במשחק מחר מול הפועל תל אביב. כעת מכיל המגרש 5300 מקומות ישיבה.

הרכב המשוער: דני עמוס, אמיר נוסבאום, סאלח חסארמה, יוסי ביטון, ברק בכר, עבאס סוואן, רן קוזוק, אגודה קאובינה, גיא צרפתי, עומר פרץ, יובל אבידור.

לאלה בהרכב הפועל תל אביב

הפועל תל אביב ערכה אמש (ראשון) אימון מסכם לקראת המפגש מול עירוני קריית שמונה שיתקיים היום (שני). מאמן האדומים, אלי גוטמן, ערך שינויים בהרכב לעומת ה-11 שפתחו במשחק האחרון מול סנט אטיין (2:1). על פי האימון הערב, אביחי ידין, שמציג יכולת טובה, יפתח בהרכב הראשון על חשבנו של ביברס נאתכו. ערן זהבי המאכזב יפנה את מקומו למהראן לאלה, שיפתח בחוד יחד עם סמואל יבואה. דימיטר טלקייסקי, שספג ביקורת על תפקודו, ישמור בכל זאת על מקומו בהרכב הראשון והוא צפוי לפתוח.

יגאל אנטבי החולה לא התאמן השבוע ולא יהיה כשיר למשחק. מי שימלא את מקומו הוא גל שיש. רמי דואני חולה גם הוא ולא ערך אימון. דני בונדר שמחלים מפציעה ערך אימון מלא. בן לוז הפצוע ערך סיבובי ריצה.

מיד לאחר האימון יצאה הקבוצה למלון בטבריה שם תשהה עד לפני המשחק. הקבוצה תשחק שוב ביום רביעי הקרוב בקרית שמונה במסגרת גביע הטוטו (17:00), וביום שבת נגד הפועל פתח תקווה בבלומפילד (19:30).

כ-300 כיסאות שברו אוהדי הפועל במשחק האחרון מול סנט אטיין, הכיסאות השבורים פורקו ובמקומם לא יורכבו כיסאות חדשים, "אני לא מאיים ולא משחק משחקים עם אף אחד", אמר מנהל האצטדיון, ניר פרצלינה והוסיף: "אנחנו הוצאנו את הכיסאות השבורים בכדי לשמור על בטיחות, אין כוונה להתקין חדשים".

אוהדי הפועל תל אביב כלל לא מעוניינים בכיסאות החדשים מכיוון שכאשר עמדו עליהם במשחק האחרון אלו נשברו. הבעיה היא שעל פי חוקי ההתאחדות, תכולת הקהל לשערים קשורה לכמות הכיסאות, כך שפחות כיסאות יובילו לפחות אוהדים. בינתיים הפועל תל אביב אינה מתכוונת לשלם על הכיסאות שנשברו.

הרכב משוער: וינסנט אניימה, עמרי קנדה, אלין טופוזאקוב, דאגלס דה סילבה, גל שיש, שי אבוטבול, אביחי ידין, דמיטאר טלקיסקי, גיל ורמוט, מהראן לאלה, סמואל יבואה.

עדכון ראשון: 19:07, 21/09/08
עדכון אחרון: 09:24, 22/09/08

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully