וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הנבחרת הזאת זה משהו מיוחד"

21.9.2008 / 17:33

דודי סלע התפייט אחרי עוד ניצחון גדול של נבחרת הדייויס על פרו: "כבר מחכה לדייויס הבא". רן: "דודי נתן הצגה והביא כוחות שרק לקוסם הזה יש"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: יותם רונן

נבחרת הדייויס של ישראל חגגה היום (ראשון) עוד העפלה לבית העליון אחרי שדודי סלע גבר על לואיס הורנה 7:6, 4:6, 1:6, 2:6 והעלה את ישראל ליתרון בלתי מחיק של 1:3 על פרו והבטיח את הניצחון במפגש. במשחק שכבר לא קבע כלום ניצח נועם אוקון את לואיס מירנדה 4:6,7:5, 3:6, וחתם את התוצאה הסופית: 1:4 לישראל.

כעת תחכה הנבחרת להגרלת הסיבוב הראשון בבית העליון 2009, שתיערך ביום שלישי הבא במדריד בהשתתפות 16 הנבחרות שהעפילו. היריבות האפשריות של ישראל הן שמונה הנבחרות המדורגות בהגרלה (בסוגריים מיקום המפגש האפשרי) - רוסיה (בית), ארצות הברית (הגרלה), ארגנטינה (בית), ספרד (חוץ), קרואטיה (הגרלה), שבדיה (חוץ), גרמניה (בית), צרפת (חוץ).

דודי סלע המאושר אמר בסיום: "כל הנבחרת הזאת זה משהו מיוחד. אני מחכה כבר לדייויס הבא. בינינו אנחנו רק מדברים על כמה כיף לשחק בנבחרת. הורנה שיחק בהתחלה מאוד אגרסיבי ואני לא שיחקתי טוב בכלל, אבל בהמשך קצת שיחררתי לחצים ושיחקתי טוב. אני צריך את הנבחרת ואת הקהל, ואני צריך להביא מזה גם לסבב. עכשיו נקווה שהנבחרת הבאה שתבוא לפה לא תהיה הכי חזקה, רק שיהיה משחק בית".

קפטן הנבחרת אייל רן אמר: "אני כל כך גאה להיות קפטן של נבחרת ישראל, היתה לנו השבוע יציאת מצרים עם מיליון דברים שקרו. לנועם היה 39 מעלות חום ולא רצינו להוציא את זה כדי לא לתת לפרו מוטיבציה, יוני היה פצוע, אבל בסוף מה שקובע זה מה שיש לשחקנים שלנו בלב. הראל התיש את הורנה במשחק הראשון, ודודי נתן היום תצוגת טניס, הפגין בגרות אחרי שהוא הפסיד את המערכה הראשונה ומאיפשהו הביא את הכוחות האלה שרק לקוסם הזה יש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully