וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פ"ת תציע כ-700 אלף דולר על צ'קול

21.9.2008 / 12:39

הקשר שהושעה מאשדוד נמצא על הכוונת של המלאבסים. שחר בלילטי וארמון בן נעים חתמו לארבע שנים כל אחד. אבוחצירה על זימונו לאולימפית: "מאושר"

הפועל פתח תקוה החתימה את החלוץ ארמון בן נעים על חוזה לארבע שנים, והיא מתכוונת להחתים גם את הקשר שחר בלילטי על חוזה לתקופה זהה. בן נעים חתם על החוזה באמצעות פרקליט המועדון, עו"ד שי אליאס. במועדון מרוצים מההשתלבות של הקשר הצעיר בן ה-18.5 והוא צפוי לחתום על החוזה בימים הקרובים.

הבעלים רונן אלעד פנה להנהלת מ.ס אשדוד וביקש לרכוש את רחמים צ'קול שהושעה מהקבוצה. אלעד אישר את הידיעה ואמר לוואלה! ספורט: "יש לנו כוונה לרכוש את צ'קול, כרגע מתנהל משא ומתן בקשר לשחקן". אשדוד אגב ביקשה כ-900 אלף דולר תמורת השחקן, בעוד שבפתח תקוה מוכנים לשלם כ-700 אלף דולר. אלעד מאמין שצ'קול הוא שחקן בעל פוטנציאל גדול, שיוכל להשתלב בעתיד בצמרת הכדורגל הישראלי.

מנהל הקבוצה עופר צברי זכה אתמול, במהלך הניצחון 2:1 על מ.ס אשדוד, לתמיכה מהקהל שביקש מההנהלה להשאירו בתפקידו. צברי ייפגש עם המנכ"ל אפי צפריר ועשוי להישאר בסופו של דבר בתפקידו בשכר.

יכולתו של החלוץ שמעון אבוחצירה, שהבקיע שני שערים בשלושה מחזורים, לא נעלמה מעיני מאמן הנבחרת האולימפית, מוטי איווניר. המנהל המקצועי זאב זלצר הודיע הבוקר לחלוץ כי הוא זומן לסגל הנבחרת. הקשר שנשמע נרגש מכך אמר הבוקר: "אני מאושר ומקווה להוכיח את עצמי בנבחרת". הנבחרת תערוך החל מיום שלישי מחנה אימונים לקראת המשחק שייערך בחודש הבא מול איטליה, על כרטיס לאליפות אירופה.

אוהדי הקבוצה מתכננים להמשיך את המחאה בגין שינוי שם הקבוצה במשחק החוץ הקרוב מול הפועל תל אביב. מספר אוהדים פנו להנהלה בימים האחרונים וביקשו להסיר את המונח "עירוני" משם הקבוצה, שהתווסף על מנת לקבל תקציב עודף למחלקת הנוער.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully