וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הליכוד שאבד לנו חזר עם הגעתו של עטר"

אסף שקד

21.9.2008 / 12:19

בבית"ר ירושלים מספרים על אווירה שונה לחלוטין בקבוצה תחת המאמן החדש. אמסלם: "יש כאן דרך חדשה, נלך ונשתפר ממשחק למשחק"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: יותם רונן

יממה לאחר המהפך הגדול מול של בית"ר ירושלים אמש (שבת) מול הכח עמידר ר"ג (2:4), בבירה מרגישים שהקבוצה יצאה לדרך חדשה להגנת התואר. הן השחקנים והן הצוות המקצועי היו מעדיפים לנצח במשחק יותר טוב של הקבוצה, שלא נראתה טוב במחצית הראשונה, אבל המחצית השנייה הייתה סיפור שונה לחלוטין והעובדה ששמעון גרשון, שספג ביקורת קשה מאוד בתחילת השבוע, היה זה שכבש את השוויון, רק הוסיפה לשמחה.

"יש אווירה יוצאת מן הכלל בקבוצה"

מי שהסתובב אמש סמוך לחדרי ההלבשה היה יכול לראות קבוצה שמחה ומלוכדת, התנהגות לא אופיינית לתקופתו של יצחק שום. גם שחקנים שהיו רגילים לקבל דקות משחק או כאלו שהוחלפו, לא הפסיקו לחייך והיו חלק בלתי נפרד מהניצחון הראשון של ראובן עטר בקבוצה. עידן טל, שלא זכה אמש לדקת משחק אחת, חגג עם יתר השחקנים מיד לאחר שריקת הסיום ולאחר שיצא מחדרי ההלבשה יצא עם חיוך ונראה רגוע מאוד. מספר עיתונאים שניסו להוציא כמה מילים רעות מפיו של הקשר וליצור כותרות - לא הצליחו.

אבל זה לא נגמר רק בעידן טל. דרק בואטנג שהוחלף במהלך המחצית השנייה, ספק בגלל פציעה וספק בגלל יכולת לא מלהיבה, חגג כמו משוגע לאחר שריקת הסיום עם לא אחר ממשה אוחיון - זה שתפס לו את המשבצת על המגרש. "בהחלט יש אווירה יוצאת מן הכלל בקבוצה", סיפר אחד השחקנים אתמול, "הליכוד שאבד לנו בתקופה של שום, חזר עם הגעתו של עטר ואתמול היה אפשר להרגיש את זה טוב מאוד. אין דבר יותר כיף מלראות את החברים שלך, גם אם הם לא משחקים או מוחלפים - רצים לחגוג איתך".

דוד אמסלם היה אחד השחקנים שזכה למחמאות רבות על ההתלהבות שהכניס למשחק מיד עם פתיחת המחצית השנייה. בתום המשחק אמר הקפטן: "אני חושב שאנחנו קבוצה אחת, חבורה אחת והשינוי לא הגיע בגללי או בגלל שחקן אחר. הראנו אופי במשחק וזה לא קל לחזור במגרש כזה קשה. הנקודות האלה היו הכי חשובות עבורנו, זה אולי מוציא אותנו מהמשבר. אנחנו נלך ונשתפר ממשחק למשחק, יש כאן דרך חדשה, מאמן חדש".

השאלה הגדולה תהיה האם את השינויים שביצע עטר במהלך המחצית השנייה, נראה גם במשחק הליגה הקרוב מול מכבי חיפה. האם דוד אמסלם יפתח בהרכב על חשבון יואב זיו? האם משה אוחיון יזכה כעת ליותר דקות משחק? אבל לפני משחק הליגה מול הירוקים מהכרמל, יפגשו הקבוצות במסגרת גביע הטוטו כבר ביום רביעי, אז יוכל עטר לבחון הרכב חדש לקראת הדבר האמיתי ביום ראשון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully