וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאמר סגר את אימוני מכבי נתניה לתקשורת

דור בלך

21.9.2008 / 12:06

הבעלים לא אהב את התנהגות האוהדים והעיתונאים, והאימונים נסגרו לתקשורת. במועדון העבירו ביקורת על התנהגותו של שפיגלר באימונים

דניאל יאמר, הבעלים של מכבי נתניה, שנכח לראשונה העונה באימון הקבוצה ביום חמישי האחרון והשרה אווירה מתוחה, לא אהב את התנהגות האוהדים והעיתונאים, והיום בבוקר (ראשון) הודיעה הנהלת הקבוצה כי היא סוגרת את אימוניה לתקשורת פרט לאימון אחד בשבוע. עד כה נהגה נתניה כמו יתר קבוצות הליגה, לסגור רק את האימון המסכם לתקשורת ואוהדים. למעשה פרט לקבוצת הכדורסל של מכבי תל אביב, בכל קבוצות הספורט הבכירות בארץ המצב הוא כזה.

כזכור, יאמר התעקש שהאוהדים והעיתונאים לא יעמדו על רצפת יציע העיתונאים, אלא רק בחלק העליון שלו, ודאג לשלוח בעלי תפקידים בקבוצה בכדי לשלוח אותם חזרה בכל פעם שהעזו לרדת אל המפלס התחתון.

בנוסף, במהלך השבוע שעבר הגיעו עיתונאים גרמנים על מנת לעשות כתבה על לותר מתיאוס, ובזמן ששחקני הקבוצה התאמנו, התפנה נשיא הכבוד של נתניה, מוטל'ה שפיגלר, לשחק איתם על הדשא, ואף נידב את איתי שכטר להרים להם כדורים כדי שיוכלו לבעוט לשער מהאוויר. כששפיגלר התבקש על ידי מנכ"ל הקבוצה קובי בלדב להפסיק, הוא השיב לו "אל תדאג, מתיאוס מסכים". המהלך גרר ביקורת רבה בתוך המועדון ומחוצה לו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully